19 دی 1394
شماره خبر: 156122

فتنه گری دشمن علیه ایران اسلامی ادامه دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فتنه گری دشمن علیه ایران اسلامی ادامه دارد


امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دشمنی های آمریکا با ملت ایران ، گفت: فتنه گری دشمن علیه ایران اسلامی ادامه دارد.
حجت الاسلام محمد تقی ناطقی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ افزود: یکی از خطرات مهم فتنه گری علیه جمهوری اسلامی ، ورود نفوذی ها به کانون حکومت اسلامی است.
وی ادامه داد:نفوذی یعنی کسی که به ظاهر می گوید مسلمانم ، پیرو قرآنم و التزام عملی به ولایت فقیه دارم ، زبانش و ظاهرش این مطلب را می گوید که مردم را به سمت خودش جذب کند اما وقتی در میدان عمل می رود ، عملش خلاف این مسائل است . وی خاطرنشان ساخت : تا کنون آمریکا، هر ترفندی که زد، موفق نشد ، اما اکنون به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری چشم طمع دوخته است بلکه بتواند افرادی که در این کشور سیاست آمریکا و افکار غربی را می پسندند با هزار کلک و واسطه به مجلس بفرستد. ناطقی گفت: ما سیاست رهبری را به عنوان امام جمعه در خطبه های نماز جمعه اعلام می کنیم ، معیارها را می گوییم و لذا اگر کسی بیان می کند که التزام عملی به ولایت فقیه دارد ، این ملاک نیست ، باید سابقه او را مطالعه کنید ، پدر و مادر و اطرافیان و دوستان و گذشته او را ببینید بعد انتخاب کنید و رای بدهید. وی با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمود، نماز جمعه قرارگاه بصیرت دینی و تقویت تقوا است. ناطقی گفت: ویروس های رنگارنگی که معنویت و ایمان مردم به ویژه نسل جوان را هدف گرفته اند ، نماز جمعه مرکز مقابله با این ویروس ها است . امام جمعه ساوجبلاغ در ادامه به بخش دیگری از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و تاکید کرد : نماز جمعه فقط شامل مسائل سیاسی نمی شود بلکه در خطبه اول باید معارف قران و اهل بیت(ع) و حلال و حرام و حرکت درست بر اساس تفاسیر قرانی و تبیین کلام معصومین (ع)برای مردم بیان شود.
وی حضور پرشور مومنین در نماز جمعه را عامل ذلت دشمن دانست و گفت : قدم و حضور شما ضمن این که موجب خوشنودی امام زمان(عج) و امام(ره) و شهدا و سربلندی آنها می شود، موجب مایوس شدن دشمن می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود