28 دی 1394
شماره خبر: 156761

تلاش پلیس و فرمانداری ساوجبلاغ در استقرار کلانتری شهرک ابریشم ستودنی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تلاش پلیس و فرمانداری ساوجبلاغ در استقرار کلانتری شهرک ابریشم ستودنی است


امام جمعه چهارباغ درجمع خبرنگاران گفت: زیرساخت های امنیتی در منطقه چهار باغ به درستی دیده نشده است اما در این عین تلاش پلیس در استقرار کلانتری شهرک ابریشم و در آینده بخش ویژه مواد مخدر در شهرچهارباغ ستودنی است.
حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ درجمع خبرنگاران گفت: زیرساخت های امنیتی در منطقه چهار باغ به درستی دیده نشده است اما در این عین تلاش پلیس در استقرار کلانتری شهرک ابریشم و در آینده بخش ویژه مواد مخدر در شهرچهارباغ ستودنی است. حجت الاسلام قادر محمدی اظهار داشت: درسال جاری اعتبارمناسبی ازسوی شهرداری وشورای اسلامی برای افرادی که اعتیاددارند راتخصیص داده اندوتاکنون تعدادزیادی نیزدرکمپای ترک اعتیادازسوی شورای اسلامی شهروشهرداری معرفی وبهبودیافته ومجددبه آغوش گرم خانواده واجتماع بازگشته اند امام جمعه بخش چهارباغ وجود بازار خرید وفروش خودروکیان مهردر همسایگی شهرک مهدی آباد را ازدیگر معضلات این بخش بیان کرد وگفت : اغلب افراد فرصت طلب با خودروهای سرقتی در این محل تردد ومشکلات امنیتی را برای منطقه ایجاد می کنند.
امام جمعه چهارباغ در پایان گفت: با توجه به اثرات مثبت حضور پلیس در اجرای طرح های پاکسازی، خواستارتداوم واستمراراجرای این طرح درمنطقه شد. سرگردمجتبی کریمی فرمانده اتنظامی شهرچهارباغ نیز به بیان عملکرد این کلانتری پرداخت.ودرادامه ازاجرای هفتگی طرح ارتقاء امنیت در نقاط مختلف بخش خبر داد و از مردم خواست تا با ارائه اخبار واطلاعات در جهت دستگیری افرادی که باعث مخل نظم وآرامش میباشندنیزبا پلیس همکاری وهمیاری داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود