29 دی 1394
شماره خبر: 156898

پیام تسلیت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت مدافع حرم محمد اینانلو

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیام تسلیت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت مدافع حرم محمد اینانلو


در پی شهادت پرافتخار محمد اینانلو دانشجوی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در سوریه دکتر حمید میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تسلیت به جامعه دانشگاه آزاد اسلامی پیام تسلیتی به این مضمنون اعلام داشت:
«بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
خانواده محترم شهید محمد اینانلو
با سلام
شهادت سرافرازانه مدافع حریم اهل بیت (ع) جناب آقای محمد اینانلو، دانشجوی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، که در راه مبارزه با تروریست‌های تکفیری به دیار معشوق شتافت، موجب تاسف و تالم گردید. اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، این عروج ملکوتی را به آن خانواده محترم و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و غفار برای آن شهید سعید، علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.
حمید میرزاده
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»
لازم به توضیح است شهید محمد اینانلو که در صف مدافعین حرم ، برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه اعزام شده بود در مبارزه با نیروهای تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل شد. گفتنی است سید روح الله فضلی معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز با تایید خبر شهادت وی گفت: مقامات مربوطه در حال پیگیری وضعیت پیکر شهید اینانلو هستند. وی با تاکید بر اینکه مراسم یادبود شهید محمد اینانلو روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مصلی مهرشهر کرج برگزار می شود از امت شهیدپرور و ولایت مدار دعوت کرد در این مراسم معنوی حضوری گسترده و پرشور داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود