29 دی 1394
شماره خبر: 156917

دفتر نمایندگی پژوهشگاه مواد و انرژی در شهرک صنعتی اشتهارد گشایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دفتر نمایندگی پژوهشگاه مواد و انرژی در شهرک صنعتی اشتهارد گشایش یافت


دفتر نمایندگی پژوهشگاه مواد و انرژی با حضور رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی و رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان البرز و دیگر مسئولان درسالن اجتماعات شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز ساختمان مرکز خدمات فناوری گشایش یافت.
رئیس پژوهشگاه مواد وانرژی در آئین افتتاح این دفتر، گفت: در صنعت مشکلاتی وجود دارد که می توان با تعامل و همکاری با پژوهشگاه و سازمان صنعت معدن تجارت استان البرز این مشکلات را برطرف کرد.
سید محمد مهدی هادوی افزود: با گشایش این دفتر صنعتگران می توانند مشکلات خود را از طریق مشاوران و کارشناسان پژوهشگاه مطرح کنند. وی اظهارکرد: ارائه خدمات فنی و مهندسی به صنایع مستقر در شهرک جهت بهینه سازی فرآیندهای تولید در کارخانجات، صرفه جوئی در مصرف انرژی، افزایش بهره­وری، تولید محصولات جدید و به روز رسانی فناوری های تولید و اتوماسیون خطوط تولید و همچنین بررسی مشکلات زیست محیطی صنایع مستقر در شهرک صنعتی شامل آلاینده های آب و هوا و ایجاد و بهبود سامانه های تصفیه فاضلاب کارخانجات و شهرک های صنعتی و کاهش آلایندگی واحدهای تولیدی تا حد مجاز، از جمله فعالیت هایی است که در این دفتر انجام خواهد شد. هادوی گفت:همچنین برگزاری کنفرانس و همایش های مشترک آموزشی و پژوهشی به منظور افزایش و به روز رسانی دانش و تخصص مدیران و مسئولین بخش های مختلف صنعتی و ارائه خدمات آزمایشگاهی به صنایع مختلف با ایجاد نمایندگی دفتر پذیرش آنالیز برای حدود 200 ردیف آزمون و خدمات آزمایشگاهی و پژوهشی شامل ( ثبت درخواست، تحویل نمونه، ارائه نتیجه و انجام امور مالی) از دیگر اقدامات آن دفتر خواهد بود. پژوهشگاه مواد و انرژی ایران وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در مشکین دشت فردیس مستقر است، یکی از مراکز مهم تحقیقاتی کشور است که پژوهشگران آن تاکنون دستاوردهای علمی فراوانی به ثبت رسانده اند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود