7 بهمن 1394
شماره خبر: 157425

توزیع سبدکالای حمایتی شب عیدتوسط فروشگاه های رفاه در کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

توزیع سبدکالای حمایتی شب عیدتوسط فروشگاه های رفاه در کشور


مدیرعامل شرکت فروشگاه های رفاه از توزیع سبد کالایی دولت ویژه قشرهای آسیب پذیر در آستانه سال جدید توسط این فروشگاه ها در کشور خبرداد.
فرشید گل زاده در آیین تودیع و معارفه مدیر فروشگاه های رفاه استان البرز در کرج افزود: مقدار این سبد کالایی و شرایط جامعه هدف آن به زودی اعلام می شود. وی بیان داشت:اکنون 220 فروشگاه زنجیره ای رفاه در کشور وجود دارد که عرضه محصولات با کیفیت ایرانی محور فعالیت این فروشگاه ها است. مدیرعامل شرکت فروشگاه های رفاه کشور با اشاره به اجرایی شدن طرح پرداخت وام 10 میلیون تومانی کالا در کشور گفت: این طرح از طریق فروشگاه های رفاه و اتکا اجرایی شده که بازنشستگان تامین اجتماعی نخستین گروه جامعه هدف آن هستند. مدیرعامل فروشگاه های رفاه با تشریح افق پیش روی رفاه برای افزایش توان رقابت با سایر مراکز ارایه خدمات فروشگاهی و همچنین ارایه خدمات مناسب به مردم بر ضرورت مشتری مداری و رعایت اخلاق و تکریم مشتریان و بروز رسانی زیرساخت های رفاه تاکید کرد.
در این مراسم از خدمات حمیدرضا اصغری قدردانی و محسن سعادت نسب به عنوان مدیر جدید فروشگاه های رفاه استان البرز معرفی شد. سعادت نسب پیش از این مدیر رفاه استان های کردستان ، مازندران ،خراسان (شمالی ،جنوبی ،رضوی ) و تهران بوده است. استان البرز دارای 16 فروشگاه زنجیره ای رفاه است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود