7 بهمن 1394
شماره خبر: 157431

مراسم یاد بود شهید مدافع حرم عباس آسمیه در فردیس برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مراسم یاد بود شهید مدافع حرم عباس آسمیه در فردیس برگزار شد


مراسم یادبود شهید مدافع حرم 'عباس آسمیه' با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد المهدی (عج) فردیس برگزارشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز در این مراسم گفت: امروز دو جبهه و دو تفکر حق و باطل در جهان در مقابل هم قرار گرفته اند. حجت الاسلام 'محمد جواد موحد' افزود: جوانان ایران اسلامی برای دفاع از دین و ارزش های دینی در هرجای جهان آماده جانفشانی هستند.وی گفت: امروز تمام کوچه ها ، خیابانها،مراکز علمی،تفریحی و درمانی به نام شهیدان مزین شده است این به معنای جاودانگی و حقانیت است.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: نام شهیدان مانند خورشید در جامعه می درخشد . موحد بیان کرد: امروز دشمن جنگ نیابتی را در منطقه با ما و کشورهای اطراف آغاز کرده است و هدف اصلی آنها از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. موحد افزود:دشمن تلاش می کند امت اسلام را به جان یکدیگر بیندازد. در این مراسم که حدود 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم و مسئولان سیاسی،انتظامی ،نظامی و بسیجیان حضورداشتند لوحی از سوی سرلشکر پاسدار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده شهید عباس آسمیه در این مراسم اهداء شد.شهید 'عباس آسمیه' از بسیجیان پایگاه شهیدان ترکیان و از ساکنان شهرستان فردیس روز دوشنبه 21 دی ماه در دفاع از حرمین شرفین توسط نیروهای تکفیری در سن 26 سالگی به مقام والای شهادت نائل آمد.
پیکر این شهید والامقام هنوز به ایران اسلامی انتقال نیافته است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود