15 بهمن 1394
شماره خبر: 157978

با کمترین دخالت دشمنان تل آویو زیر برد موشکهای ایران قرار می گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

با کمترین دخالت دشمنان تل آویو زیر برد موشکهای ایران قرار می گیرد


فرمانده سپاه استان البرز گفت: اگر دشمنان کوچکترین نگاهی به این مرز و بوم داشته باشند از تل آویو و هیفا تا همه نقاطی که استکبار جهانی وجود دارد، زیر برد موشک های ایران قرار می گیرد.
سردار علی استاد حسینی در دومین همایش شهدای انقلاب استان البرز ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ایستادگی و ماندگاری انقلاب اسلامی تا به امروز مرهون خون شهدا است لذا باید قدردان باشیم و عزتی که به ما دادند از دست ندهیم و این عزت همان ظلم ستیزی، زیر بار آمریکا نرفتن، دفاع از مظلومین و محرومین جهان است اما باید حواسمان باشد کسانی که گمان می کنند با آشتی نظام سلطه می توانیم به جایی برسیم، سخت در اشتباه هستند زیرا ایستادگی و وحدت ما را به این عزت و اقتدار رسانده است. فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: زمانی که انقلاب پیروز شد شاید کسی گمان نمی کرد که روزی در مقابل تمام ابرقدرت های جهان پای میز مذاکره برویم و پیروزمندانه بازگردیم، امروز فرزندان برومند این سرزمین به حدی از اقتدار رسیده اند که ناوهای آمریکایی به محض دریافت هشدار افسر جوان سپاه از محدوده آب های ایران عقب نشینی می کند.
ایران بزرگترین قدرت سازنده پهباد در جهان است
وی افزود: در زمان جنگ، ایران اسلامی با دستان خالی در مقابل تمام ابرقدرت های دنیا ایستاد و امروز نیز در زمره چهار کشور اول دنیا در قدرت موشکی هستیم، قدرت ما اینقدر بالا است که اگر دشمنان کوچکترین نگاهی به این مرز و بوم داشته باشند از تل آویو و هیفا تا همه نقاطی که استکبار جهانی وجود دارد، زیر برد موشک های ایران قرار می گیرد. سردار استاد حسینی بیان کرد: در حال حاضر بحمدالله ما بزرگترین قدرت ساخت پهباد در جهان هستیم بنحوی که برد پهباد سه هزار کیلومتری را آمریکا تجربه نکرده بود و خودشان نیز به قدرت ایران اقرار کردند. وی متذکر شد: چرا برخی به خود اجازه می دهند تفکر و شعور ملت ایران را به بازی گرفته و بگویند که کار ایرانیان جز آبگوشت بزباش و قرمه سبزی نیست؟ پس این همه عظمت از کجا آمده است؟ ما نباید خود را تحقیر کرده و اظهار ناتوانی و عجز کنیم.
شورای نگهبان تحت تاثیر جوسازی ها قرار نگیرد
فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: ابرقدرت های دنیا وقتی که دیدند اسلام از طریق انقلاب ایران در حال فتح جهان است، گروه های تکفیری، داعش، اسلام وهابی در عربستان و... را تشکیل دادند تا جلوه اسلام ناب محمدی (ص) را در افکار عمومی جهان تخریب کنند اما نتوانستند و این فتنه دامن خود آنان را گرفت. سردار استاد حسینی با اشاره به انتخاب پیش رو عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود بارها بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب صحیح تاکید کردند، شورای نگهبان نیز تحت تاثیر جوسازی برخی قرار نخواهد گرفت و فرمایشات امام (ره) و رهبری را آویزه گوش خود می کند تا شاهد حماسه ای دیگر در کشور باشیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود