27 آبان 1393
شماره خبر: 131976

بسیج سرمشق تمام کشورهای جهان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بسیج سرمشق تمام کشورهای جهان است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: امروز بسیج توانسته با ترویج تفکر خود، به عنوان سرمشقی برای تمام کشورهای جهان محسوب شود.
سردار علی استادحسینی در همایش بسیج و رسانه در استان البرز اظهار کرد:‌ آمریکا و دست‌نشانده‌های آن با تهدید و تحریک در نظر دارند تا اقتدار و شکوه ملت ایران را زیر سوال ببرند. وی ادامه داد:‌ امروز دیگر چهره فریبنده غرب برای تمام ملت‌ها و ملت ایران نمایان شده است و هیچ‌کس فریب ظاهر آنان را نمی‌خورد و همگان بر قدرت پوشالی آمریکا واقف شده‌اند. استادحسینی با بیان اینکه یکی از برکات تفکرات بسیجی به خاک نشاندن و ذلت آمریکاست، گفت:‌ آمریکا خود را قدرت بزرگی می‌داند و در گذشته مسئولان بسیاری از کشورها را جابه‌جا و برخی از کشورها را از بین برد اما امروز با ترویج تفکر بسیج دیگر آمریکا دارای هیچ قدرتی نیست. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: آمریکا هرگز نتوانسته است توطئه‌های خود را بعد از انقلاب در ایران جاری کند و علی‌رغم جنگ نرم و فتنه 88 با تهدیدات و تحریم‌ها هرگز نتوانسته است به اهداف شوم خود دست یابد. استادحسینی گفت:‌ ملت ایران با تمام این فتنه‌ها همچنان مقتدر و پایدار ایستاده است و هرگز حاضر نیست آرمان‌های خود را به بهای ناچیزی از دست بدهد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا بعد از انقلاب در هیچ طرح استراتژیکی موفق نبوده، بیان داشت:‌ این در حالی است که آمریکا بعد از انقلاب در تمام موارد با شکست‌های بزرگی مواجه شده است. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد:‌ امروز مرزهای دفاعی ما بسیار پیشرفت کرده است و هیچ قدرتی نمی‌تواند با قدرت نظامی ایران مقابله کند.
استادحسینی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه سال‌هاست آمریکا می‌گوید گزینه نظامی ما روی میز است، خاطرنشان کرد:‌ نیروی هوا و فضای ما به عنوان نیروی بازدارنده هر کجا که بخواهد می‌تواند دشمنان اسلام را مورد هدف قرار دهد. وی ادامه داد: ما در تهران نشسته‌ایم اما می‌توانیم به راحتی اطلاعات ناو‌های آمریکایی را ببینیم. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: امروز ما فرمول جنگیدن در دریا را فرا گرفته‌ایم و به راحتی می‌توانیم ناوهای آمریکایی را در صورت هرگونه تعرض مورد هدف قرار دهیم. استادحسینی اعلام کرد:‌ امروز تفکر بسیجی در تمام جهان جاری و ساری است و شعار مرگ‌ بر آمریکا در تمام کشورها و به ویژه‌ کشورهای آفریقایی بیان می‌شود. وی افزود: کسانی که در نظر دارند ایران را تضعیف کنند و می‌گویند ایران تنها آفتابه می‌سازد خیانتکار هستند و چیزی نمی‌فهمند، این افراد خودباختگان غربی هستند. استادحسینی اظهار داشت: امروز موشک‌های ما به گونه‌ای است که تمام دنیا را به وحشت انداخته و ما توانسته‌ایم اسرائیل و آمریکا را در غزه به زمین بزنیم. وی خاطرنشان کرد:‌ رسانه‌ها باید با قلم‌های خود، تفکر بسیجی را بیش از این در تمام جهان جاری کنند. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت:‌ ما با آمریکا قرابتی نداریم چرا که آمریکا می‌خواهد گرگ باشد و ما میش، اما اسلام به ما می‌گوید که ما باید مقتدر،‌ عزیز و عزت‌مند باشیم. وی در پایان تاکید کرد: ما باید این موج حماسی را در تمام جهان ایجاد کنیم.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود