17 بهمن 1394
شماره خبر: 158117

راهداران ساوجبلاغ خودر ا براي راهداري نوروزي آماده مي كنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

راهداران ساوجبلاغ خودر ا براي راهداري نوروزي آماده مي كنند


مهندس ابراهيم زاده از جلسه آمادگي نوروزي با حضور مهندس عباس صفري مديريت راهداري استان البرز و جمعي ازكارشناسان راهداري شهرستان در اداره راه و شهرسازي ساوجبلاغ خبر داد.
ریيس اداره راه و شهرسازي ساوجبلاغ گفت : با توجه به اهميت و حساسيت آزاد راه كرج_قزوين در حوزه شهرستان ساوجبلاغ و در آستانه تعطيلات نوروزي، شاهد افزايش پر حجم سفرها خواهيم بود ، به همين منظور اداره راه و شهرسازي شهرستان ساوجبلاغ با تمهيدات لازم و برنامه ريزي دقيق و انجام اقداماتي مستمر سفري ايمن و راحت براي مسافران در طول راههاي مواصلاتي اين شهرستان در نظر گرفته است. مهندس ابراهيم زاده ضمن تاكيد بر اين كه با شروع طرح راهداري نوروزي 95راهداران درگير مستقيم عمليات راهداري در سطح راه هاي شهرستان مي شوند افزود: در طرح راهداري نوروزي گروه هاي راهداري در مناطق مختلف شهرستان به صورت اكيپ هاي سيار و در راهدارخانه به صورت 24 ساعته مستقر شده و نسبت به ايمن سازي محورهاي مواصلاتي براي تردد ايمن مسافران نوروزي اقدام مي­ نمايند .
وي خاطرنشان كرد: پروژه بلوك مفصلي (نيو جرسي)كه درآزادراه كرج –قزوين در حال اجرا مي باشد درحوزه استحفاضي اين اداره در آستانه نوروز به اتمام رسيده و اين اداره در حال ايمن سازي اين محور ميباشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود