19 بهمن 1394
شماره خبر: 158250

برپایی 10 ایستگاه فرهنگی و صلواتی در روز راهپیمایی 22 بهمن ماه

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 برپایی 10 ایستگاه فرهنگی و صلواتی در روز راهپیمایی 22 بهمن ماه


فرمانده حوزه 8 بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) از برپایی 10 ایستگاه فرهنگی و صلواتی توسط پایگاه های این حوزه در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه خبر داد.
سرهنگ غلام قربانی ین خبر را اعلام کرد و بیان داشت: طبق ماموریت محوله، پنج پایگاه تحت نظر این حوزه موظف به برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی در روز راهپیمایی شده اند تا با تکریم راهپیمایان و اهدای بسته های فرهنگی به آنان، پایمردی و مجاهدت مردم به انقلاب و حفظ آرمان های آن را مورد تجلیل قرار دهند. فرمانده حوزه 8 بسیج حضرت سیدالشهدا(ع)، اضافه کرد: پایگاه های شهید کلانتری، شهید سلطانی، شهید جهان آرا، شهید ملک زاده، شهید فرخنده بخت از سازمان های پایانه ها، اتوبوسرانی، موتوری، تاکسیرانی، آتش نشانی و شهرداری مرکز مسئول اجرای این پایگاه ها در روز 22 بهمن ماه هستند.قربانی به تجربه برپایی این ایستگاه ها در روز قدس امسال و آثار مثبت آن بین راهپیمایان اشاره کرد و افزود: در این ایستگاه ها برای اقشار مختلف بسته های فرهنگی تهیه شده که از این جمله آن کودکان هستند. به گفته وی، توزیع بادکنک، برپایی ایستگاه نقاشی و پذیرایی از جمله بخش هایی است که برای کودکان شرکت کننده در راهپیمایی روز شکل گیری انقلاب اسلامی ایران در نظر گرفته شده.
این مسئول، به برگزاری حدود هشت نشست برای هماهنگی اجرای برنامه های دهه مبارک فجر در سطح بسیج مرکز، سازمان ها و مناطق اشاره کرد و اذعان داشت: تبلیغات بصری و میدانی سطح شهر نیز از سوی این حوزه و پایگاه های تابعه به اجرا در آمده است. برنامه های متنوعی برای این ایام در حوزه بسیج شهرداری کرج پیش بینی شده که غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده های معظم شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری همایش بزرگ گرامیداشت دهه فجر و دومین یادواره شهدای انقلاب اسلامی با حضور دکتر رفیعی بخشی از این برنامه ها بوده است.ربانی اضافه کرد: همچنین در این ایام از نخستین کتاب خاطرات و زندگینامه شهدای انقلاب اسلامی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رونمایی شد. این کتاب در یک هزار نسخه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج و به همت دکتر منوچهر موسیوند به چاپ رسیده است. فرمانده حوزه 8 بسیج حضرت سیدالشهدا(ع)، برگزاری رقابت های ورزشی بین کارکنان را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام عنوان کرد که در رشته های مختلف ورزشی از جمله طناب کشی، دارت، فوتبال دستی و فوتسال برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود