21 بهمن 1394
شماره خبر: 158418

22 بهمن روز اعلام همبستگی ملت ایران

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

22 بهمن روز اعلام همبستگی ملت ایران


مسئولان نظرآباد تاکید دارند که 22 بهمن روز ملی پیروزی ملت ایران است که در این روز همه با حضوری گسترده می آیند تا همبستگی با نظام و تداوم انقلاب را به نمایش بگذارند.
امام جمعه نظرآباد گفت: 22 بهمن روز عید ملت ایران است که این جشن ملی را مردم با آمدن در خیابان های چهار گوشه کشور سرافراز ایران با حضوری پر شور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جشن می گیرند. حجت الاسلام علی اکبر وثوقی افزود: دستاوردهای ایران اسلامی حاصل 22 بهمن و رشادت های رزمندگان اسلام است، به همین دلیل این روز به یادماندنی در دیدگاه هر ایرانی جایگاه ویژه ای دارد.
وی با اشاره به نقش مهم رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی در شکل گیری انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم ایران، خاطرنشان کرد: بزرگداشت حماسه معنوی - انقلابی پیروزی انقلاب اسلامی ایران با آرمان های مقدس امام و شهدای گرانقدر در روز 22 بهمن سبب ناامیدی دشمنان می شود، به همین دلیل است که مردم ایران در این روز با حضوری گسترده در صحنه دفاع از انقلاب و نظام حاضر می شوند.
وثوقی اظهار کرد: در روز 22 بهمن مردم با حضورشان در واقع بار دیگر خاطره رشادت ها، دلاوری ها و از خودگذشتگی های امام راحل و شهدای گرانقدر را در اذهان تداعی می کنند. وی حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه پاسخ کوبنده ملت ایران به برنامه های مخرب دشمنان انقلاب و نظام دانست و یادآور شد: تا زمانی که نور انقلاب که به فرموده امام راحل انقلاب ما انفجار نور بود، در این سرزمین بدرخشد این انقلاب با پشتوانه ملت شریف و آگاه ایران آسیب نمی بیند. فرماندار نظرآباد نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا، گفت: در روز ملی 22 بهمن همه اقشار وفادار به انقلاب اسلامی و ولایت در راهپیمایی ملی - سیاسی یوم الله 22 بهمن حاضر می شوند تا با سر دادن شعارهای انقلابی - اسلامی این عید ملی را جشن بگیرند. حجت اله صادقی اظهار کرد: در این عید بزرگ دیگر اختلاف نظر سیاسی در بین توده های مختلف جامعه معنا ندارد و همه با آمدنشان بار دیگر با حضور گسترده خود به دنیا اعلام می کنند که سرباز انقلاب و ولایت اند. وی از نمایش گذاشتن وفاداری ملت ایران به اسلام، انقلاب و نظام را به عنوان مهمترین پیام حضورگسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر ایران اسلامی یاد کرد چراکه دراین روز ملی باردیگر وحدت و اتحاد ملی،انسجام اسلامی،همبستگی، همدلی و همزبانی این ملت هوشیار به زبان قلم ، رسانه و هنر به تصویر کشیده می شود. فرماندار نظرآباد گفت: در این روز تاریخی - انقلابی ملت ولایت مدار ایران اسلامی عشق به ارزش های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و حمایت از خواسته ها و حقوق پایمال شده و به حق ملت های مسلمانان را در اقصی نقاط جهان را نیز فریاد می زنند و توطئه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را علیه مسلمانان و ملت ایران را با مشت های گره کرده محکوم می کنند. وی ادامه داد: مردم انقلابی و شهید پرور نظرآباد نیز هم صدا و همگام با سایر مردم ایران با حضوری پر شور و گسترده در روز 22 بهمن در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند تا بار دیگر در این روز بزرگ با امام ، شهدا و رهبرمعظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند و وحدت و اتحاد ملی ایران را همگام با سایر هموطنان عزیز ایران سر افراز به رخ جهانیان به خصوص دشمنان این مرز پر گوهر بکشند. صادقی در ادامه به اجرای برنامه مختلف ویژه جشن پیروزی انقلاب دراین شهرستان اشاره کرد و گفت: افتتاح 38 طرح عمرانی ، خدماتی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 680 میلیارد ریال با ایجاد 232 فرصت شغلی جدید هدیه دولت و مشارکت بخش خصوصی در ایام الله دهه فجر به مردم انقلابی و ولایتمدار نظر آباد بود که کامششان شیرین شد. وی تاکید کرد: مردم این شهرستان در 37 سالی که از عمر انقلاب می گذرد آثار برکت انقلاب را با تمام وجود در بخش های مختلف حس کرده اند و به همین دلیل هر سال با حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن جشن ملی انقلاب را با آنچه که در توان دارند برگزار می کنند. شهرستان نظرآباد با 160 هزار نفر جمعیت در غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود