21 بهمن 1394
شماره خبر: 158447

ثبت احوال البرز آماده رفع نقص شناسنامه و کارت ملی هموطنان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ثبت احوال البرز آماده رفع نقص شناسنامه و کارت ملی هموطنان است


مدیرکل ثبت احوال البرز از مردم این استان درخواست کرد به منظور شرکت درانتخابات، در مدت باقیمانده نسبت به رفع نقص شناسنامه و کارت ملی خود اقدام کنند.
محمد میرزایی افزود: با توجه به نزدیکی به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان این اداره کل برای ارائه خدمات شناسنامه ای و کارت ملی آماده است. وی اضافه کرد: افرادی که تاکنون موفق به دریافت کارت ملی عکس دار نشده اند، می توانند با مراجعه به اداره ثبت احوال، برای دریافت تأییدیه شماره ملی خود اقدام کنند. میرزایی افزود : به منظور ارایه خدمات بیشتر به مردم ،تمام دفاتر ثبت احوال و پیشخوان خدمات دولت این استان در روز برگزاری انتخابات فعال است.وی اظهارداشت: فعالیت این دفاتر در روز برگزاری انتخابات به منظور ایجاد بستر مناسب و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای انجام می شود. وی افزود: در روز انتخابات تحویل کارت ملی و شناسنامه توسط این دفاتر انجام می شود . وی ادامه داد: براساس اعلام ستاد انتخابات استان البرز ارائه شماره ملی و شناسنامه از مدارک ضروری برای رای دادن است. میرزایی گفت : به همین منظور 12 دفتر پیشخوان و 50 ایستگاه کارت هوشمند اعم ازپست و دفاترپیشخوان آماده خدمات رسانی به مردم استان البرز هستند . وی به عموم مردم استان البرز توصیه کرد: چنانچه شناسنامه و کارت ملی معتبر دارند نیازی به تعویض نیست و افرادی که فاقد شناسنامه و کارت ملی هستند به دفاترمربوطه مراجعه کنند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سال جاری به طور همزمان برگزار می شود. استان البرز در در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا 2 نماینده و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. 281 داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ثبت نام کردند که از این تعداد 81 نفر تائید صلاحیت شدند. از 24 داوطلب ثبت نام شده برای انتخابات مجلس خبرگان در استان البرز نیز 6 نفر تائید صلاحیت شده اند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود