21 بهمن 1394
شماره خبر: 158472

اجرای کامل آموزش های مهارت محور در مرکز فرهنگ و هنر البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اجرای کامل آموزش های مهارت محور در مرکز فرهنگ و هنر البرز


رئیس مرکز آموزشی علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان البرز گفت: تمام آموزش های این مرکز مهارت محور هستند.
ناصر چک نژادیان با اشاره به افزایش 10 رشته تحصیلی جدید در دو نیمسال دوم سال تحصیلی جاری به این مرکز، افزود: بر اساس سیاست های این مرکز آموزشی، تمام رشته ها همگن و مهارت محور هستند.
وی با اشاره به اینکه آموزش این رشته ها همه برای کمک به بازار کار و ایجاد اشتغال است، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و بی نیاز شدن از هرگونه وارداتی، این آموزش ها نیازسنجی شده است. وی گفت: تمام رشته های آموزشی در این مرکز امکان کسب و کار کوچک را فراهم می کنند بطوریکه کارگر، کارفرما و مدیر یک نفر است و با سرمایه اندک راه اندازی می شود.
پذیرش دانشجو در چهار رشته تحصیلی جدید برای اولین بار در البرز
چک نژادیان با اشاره به نام نویسی دانشجویان در ترم جدید تحصیلی، بیان داشت: در این ترم تحصیلی 13 کد رشته در مقطع کاردانی و 10 کد رشته در مقطع کارشناسی دانشجویان پذیرش شده اند.
وی گفت: پنج رشته در ترم جدید افزایش یافته که چهار رشته تحصیلی آن برای نخستین بار وارد این استان شده است. وی این رشته های تحصیلی را شامل کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس، کاردانی حرفه ای گریم و کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز کلاسیک دانست. رئیس مرکز آموزشی علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان البرز، رشته تحصیلی کارشناسی حرفه ای هنرهای نمایشی گرایش تئاتر کاربردی را نیز دیگر رشته ای دانست که برای نخستین بار وارد البرز شده است. مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان البرز از بهمن ماه 1390 با سه رشته تحصیلی کاردانی حرفه ای گرافیک، روابط عمومی و امور فرهنگی با 135 دانشجو کار خود را آغاز کرده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود