25 بهمن 1394
شماره خبر: 158583

هتل سپاه استان البرز در مشهد مقدس راه‌اندازی می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

هتل سپاه استان البرز در مشهد مقدس راه‌اندازی می‌شود


معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از راه‌اندازی هتلی متعلق به سپاه استان البرز در جوار بارگاه امام رضا(ع) تا خرداد‌ماه سال ۹۵ خبر داد.
سرهنگ عباس نمکی در همایش امداد، بهداشت و درمان که صبح امروز با حضور جمع خانواده سپاه در سالن شهدای سپاه برگزار شد، اظهار داشت: در طول سال برنامه‌ای به‌منظور ارتقاء بهداشت و درمان خانواده‌های سپاه برگزار می‌شود. معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه خانواده سپاه یکی از ارکان مهم جامعه است، افزود: باید سطح بهداشت روان و اخلاق در خانواده‌های سپاهی ارتقاء پیدا کند که این امر از طریق برگزاری برنامه‌های مناسب فرهنگی رخ می‌دهد. معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به راه‌اندازی چند پروژه در جمع خانواده سپاه، گفت: هتلی متعلق به سپاه استان البرز در جوار بارگاه امام رضا(ع) تا خرداد ماه سال 95 راه‌اندازی می‌شود. وی افزود: در حال حاضر نیز ساختمانی به‌صورت استیجاری در مشهد مقدس برای پذیرش خانواده‌های سپاهی آماده ارائه امکانات است. نمکی با اشاره به مکان‌های تفریحی برای خانواده‌های سپاهی، گفت: یکی از برنامه‌های سپاه استان ساخت رستورانی در شان خانواده‌های سپاه است که در سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) دستوری مبنی بر ساخت پلی‌کلینیک داده است، افزود: به سرپرستی معاون هماهنگ‌کننده، پلی‌کلینیکی در حد یک بیمارستان 33‌تخته‌خوابی در زمینی به ابعاد 10‌هزار مترمربع در استان البرز برای خانواده‌های سپاهی شروع به ساخت خواهد شد که سعی بر آن است تا دو سال آتی به بهره‌برداری برسد. وی گفت: در حال حاضر نیز استخر و مجموعه ورزشی برای ارائه خدمات تفریحی و فرهنگی به خانواده‌های سپاه در سطح استان وجود دارد.





منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود