25 بهمن 1394
شماره خبر: 158623

اعزام یک هزارو500 دانشجوی البرزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعزام یک هزارو500 دانشجوی البرزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور


مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از اعزام یک هزارو500 دانشجوی البرزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.
احمد فلاح مراد با اشاره به اینکه این اعزام ها از 12 اسفند ماه سال جاری آغاز می شود، افزود: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور تا 24 اسفند ماه ادامه خواهد داشت. وی همچنین به اعزام های دانش آموزی به این مناطق اشاره کرد و اظهار داشت: اردوهای دانش آموزی که از مهرماه سال جاری آغاز شده بود که تا ابتدای دی ماه 11 هزار و 766 نفر اعزام شده بودند.
وی گفت: همچنین از ابتدای بهمن ماه نیز اعزام 5200 دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شده است. فلاح مراد، اعزام های اردوهای راهیان نور در سال جاری را با حدود 50 درصد رشد نسبت به سال گذشته اعلام کرد و گفت: در ایام فصل بهار و تابستان سال جاری نیز 570 نفر راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور برای افتتاح یادمان شهدای لشکر 10 سیدالشهدا (ع) در فکه شدند. وی اضافه کرد: همچنین سه هزار و 47 نفر از شامل دانشجویان، خادمین راهیان نور، بسیج شهرداری، بسیج اساتید و عموم مردم در شش ماهه اول سالجاری به مناطق عملیاتی غرب کشور شامل کردستان و کرمانشاه اعزام شدند.
اعزام 15 هزار نفر از مردم به جنوب کشور
مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: نام نویسی مردم در حوزه ها و پایگاه های بسیج سراسر استان برای اعزام به اردوهای راهیان نور جنوب کشور برای عید نوروز آغاز شده است.
وی افزود: برای این ایام استان آمادگی اعزام و پذیرایی از 15 هزار نفر از مردم را داشته و در سه اردوگاه شهید کلهر دوکوهه، شهید مسعودیان اهواز و اردوگاهی در خرمشهر اسکان می یابند. عید نوروز سال گذشته حدود 10 هزار نفر از مردم این استان عازم اردوهای راهیان نور شدند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود