2 اسفند 1394
شماره خبر: 159073

زن بي خانمان چادرنشين با همت پليس، صاحب سرپناه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

زن بي خانمان چادرنشين با همت پليس، صاحب سرپناه شد


دراقدامي خداپسندانه و با پيگيري فرمانده انتظامي استان ، مشارکت اداره کميته امداد شهرستان فرديس و شهرداري مشکين دشت، زني تنها و بي خانمان صاحب سرپناه شد.
اين زن بي پناه که چادر نشين و از اهالي مشکين دشت شهرستان فرديس بود با مساعدت و پيگيري هاي فرمانده انتظامي استان البرز، صاحب يک باب منزل شخصي شد.
سردار کامراني صالح در بازديد 2 ماه قبل از شهرستان فرديس و حوزه مشکين دشت اين شهرستان به صورت اتفاقي متوجه وضعيت نابسامان زني که تنها با يک چادر و با حداقل امکانات در هواي سرد زندگي مي کرد، شد. وي بعد از شنيدن شرح حال زندگي اين زن بي پناه که چندي پيش همسر خود را در سانحه تصادف از دست داده بود و بدون هيچ حامي و پشتيباني شب هاي سرد زمستان را به سختي سپري مي کرد، بطور جد پيگير سرپناهي براي او شد. با پيگيري هاي فرمانده انتظامي استان البرز، فرمانده انتظامي شهرستان فرديس، رئيس کلانتري مشکين دشت و مشارکت شهرداري مشکين دشت و اداره کميته امداد شهرستان فرديس، ظرف کمتر از 2 ماه، زميني خريداري، ساخته و تحويل وي شد. گفتني است با پيگيري هاي انجام شده و به همت اداره بيمه شهرستان فرديس، دفترچه خدمات درماني رايگان براي اين فرد صادر و تحويل وي شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود