2 اسفند 1394
شماره خبر: 159094

اعلام موجودیت جمعیت دانشگاهیان حامی عدالت و پیشرفت در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعلام موجودیت جمعیت دانشگاهیان حامی عدالت و پیشرفت در البرز


تشکلی با عنوان جمعیت دانشگاهیان حامی عدالت و پیشرفت استان البرز در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام موجودیت کرد.
در بیانیه تشکیل این جمعیت که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار مرکز ایرنا البرز قرار گرفت، آمده است: در آستانه برگزاری حماسه سیاسی با شکوه ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به شرایط خاص منطقه و کشور از یک سو و مسائل، چالش ها و استعدادهای مردم شریف استان البرز از سوی دیگر، شناخت نامزدی با دیدگاه ها، قابلیت ها و گفتمانی در طراز شایسته نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش مهم به نظر می رسد. در این بیانیه تاکید شده است: در راستای تحقق همدلی و هم زبانی بین دولت تدبیر و مجلس خدمتگزار و تحصیل عدالت و پیشرفت پایدار در سطح استان، جمعی از دانشگاهیان و دانشجویان استان البرز با احساس تکلیف به منظور نیل به اهداف عالی عدالت و پیشرفت و شناخت و معرفی کاندیدای اصلح برای کرسی شامخ نمایندگی مجلس شورای اسلامی اقدام به تاسیس این جمعیت کرده اند. در بیانیه این تشکل آمده است: این تشکل از بدو تاسیس روند بررسی برنامه های نامزد های محترم در استان البرز را آغاز کرده و طی روزهای آینده این روند به اتمام می رسد.
این جمعیت براساس نظر اکثریت اعضای شورای مرکزی و همچنین استفاده از مشورت جامعه دانشگاهی استان، ضمن احترام به تمام نامزدهای محترم، نامزدهای اصلح در حوزه های انتخابیه استان البرز را معرفی خواهد کرد. به این ترتیب که برای هریک از حوزه های انتخابیه استان در شورای مرکزی رای گیری می شود و در صورت دستیابی به اکثریت درباره هریک از نامزدها در حوزه انتخابی مربوطه، فرد موردنظر دربیانیه شماره 2 معرفی خواهد شد. در این بیانیه تصریح شده است: ما بر آنیم که با تکیه بر موازین دینی؛ علمی و اخلاقی زمینه ساز حضور حداکثری مردم آگاه و همیشه در صحنه بوده وگام موثری برای استفاده بهینه از ظرفیت های فراوان موجود استان برداشته و مسئولان را در خدمت رسانی موثرتر به صاحبان اصلی انقلاب مساعدت کنیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود