5 اسفند 1394
شماره خبر: 159264

نشست‌های «حجاب اجباری، آری یا خیر؟»

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نشست‌های «حجاب اجباری، آری یا خیر؟»


سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز از برگزاری دو نشست با موضوع «حجاب اجباری، آری یا خیر؟» در این مرکز خبر داد.
حسین آبین گفت: پس از برگزاري نمايشگاه عفاف و حجاب در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز لزوم برگزاری نشست‌هایی با موضوع« حجاب اجباري آري يا خير؟» به منظور تبیین این موضوع و پاسخگویی به سوالات دانشجویان حس شد. آبین افزود: هدف از برگزاري اين نشست‌های ديني، آشنايي هرچه بيشتر دانشجويان درباره موضوع عفاف و حجاب بوده تا دانشجويان بتوانند با آگاهي بيشتر، حجاب را انتخاب كنند. وی ادامه داد: پس از آن، از کارشناسان خبره در این حوزه دعوت شد تا با حضور در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز به تبیین مقوله حجاب و بحث اجبار و اختیار در این موضوع بپردازند.
سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز خاطرنشان کرد: این نشست‌ها که به صورت دو طرفه برگزار شد با پرسش هایی از سوی دانشجویان همراه شد که کارشناسان مدعو به این پرسش ها پاسخ دادند. وی در پایان گفت: در این دو نشست، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد هاشمي، مسئول دفتر نهاد رهبري دانشگاه فرهنگيان و حسين بابازاده مقدم، مدرس دانشگاه به تبیین موضوع پرداختند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود