5 اسفند 1394
شماره خبر: 159315

خدمات بسیجیان عرصه اصلاح و تربیت ارزشمند و ستودنی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

خدمات بسیجیان عرصه اصلاح و تربیت ارزشمند و ستودنی است


مدیر کل زندانهای استان البرز در جلسه شورای فرماندهی بسیج گفت : فعالیتها در حوزه های مختلف از جمله تلاش و کمک به زندانی برای برگشت عزتمندانه به آغوش خانوده و جامعه ، فعالیتهایی بسیجیان عرصه اصلاح و تربیت است که بدون ادعا و چشم داشتی درحال انجام هستند.
جبار باقری مدیرکل زندانهای استان البرز و فرمانده پایگاه بسیج شهید مرادخانی در سخنانی که در جلسه اعضای فعال بسیج این اداره کل مطرح نمود، با بیان مطالب فوق افزود: معیارارزیا بی عملکرد بسیجی ها به بالا رفتن از کوه و تیر اندازی و شرکت صرف در مراسمات خلاصه نمی شود .بلکه بسیجی کسی است که سالم و صحیح زندگی می کند و به دور از انتظار غیرقانونی و غیر معقول، کار و وظیفه اش را انجام می دهدو مردم را به نظام خوشبین می کند با روی گشاده با مراجعین رفتار می کند . ایشان جدی گرفتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در راستای وفاق و همدلی با یکدیگر را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: اسم و رسم بسیجی، مسئولیت آفرین است، مدیرکل زندانهای استان البرز در ادامه تمام اعضای بسیج را به مهربانی و صمیمیت با یکدیگر و گذشت از حق خود برای احقاق حق دوستان توصیه نمود.
گفتنی است طی این جلسه بخشهای روابط عمومی بسیج ، فرهنگی و عقیدتی بسیج ،و پایگاه شهید کچویی ندامتگاه فردیس گزارش فعالیتهای خود را در قالب فیلم و پاور پونت ارائه نمودند . همچنین ابلاغ ها و تقدیرنامه های صادر شده به بعضی از اعضای فعال بسیج اداره کل زندانهای استنان البرز تقدیم گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود