11 اسفند 1394
شماره خبر: 159589

تقدیر وزیر علوم از انجمن علمی مرکز علمی- کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تقدیر وزیر علوم از انجمن علمی مرکز علمی- کاربردی جهاد دانشگاهی کرج


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از فعالیت های انجمن علمی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در هشتمین جشنواره ملی حرکت تقدیر کرد.
محمد فرهادی طی تقدیرنامه‌ای از فعالیت‌های انجمن علمی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در هشتمین جشنواره ملی حرکت تقدیر کرد. در متن این تقدیرنامه که به امضای وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، چنین آمده است:ئ «دانشگاه عرصه پویایی، تحرک، بالندگی و رشد، جوشش و کوشش و خودباوری است. دانشگاه ظرفیت سرنوشت‌ساز و شجره طیبه‌ای است که آینده این مرز و بوم را طرحی نو در می‌اندازد و حرکت به سمت تحول و رشد جامعه را تضمین می‌کند. در این میان انجمن‌های علمی دانشجویی نیز شاخه تنومندی از این شجره طیبه است که نقشی مهم در شور و نشاط علمی دانشگاه از سویی و پرورش نیروی انسانی متعهد و متخصص از دیگر سو دارد. بی‌شک تلاش داوطلبانه، گروهی و خستگی‌ناپذیر دانشجویان فرهیخته و فعال در انجمن‌های علمی دانشجویی تأثیری مهم در تحرک و پویایی دانشگاه دارد و امید و انگیزه جوانی مقوم شور و نشاط علمی دانشگاه است و این میسر نخواهد شد مگر به همت و تعهدی که این دانشجویان به عزت و سربلندی جامعه و کشور عزیزمان ایران دارند.
جشنواره ملی حرکت فرصتی است تا ضمن گردهم آمدن انجمن‌های علمی و دانشجویی و ارائه دستاوردهایشان، الگوهای موفق نیز معرفی و بر صدر نشانده شوند. از این رو بر خود لازم می‌دانم مراتب سپاس و تقدیر خویش را نثار شما نمایم که شکوه، خلاقیت، ذوق، تعهد و تلاشتان این چنین در جشنواره ملی حرکت تلالو یافته است. امید است که تلاش خستگی ناپذیرتان را در آینده نیزشاهد باشیم.» گفتنی است این لوح در مراسم تجليل از پژوهشگران نمونه كه در سالن صفاريان با حضور مسئولين و روساي مراكزعلمي-كاربردي استان البرز برگزار گرديد، از سوی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز به سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج اعطا شد.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود