15 فروردین 1395
شماره خبر: 160595

اعزام ائمه جماعات استان البرز به دوره آموزشی سفیران آسمانی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعزام ائمه جماعات استان البرز به دوره آموزشی سفیران آسمانی


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از اعزام ائمه جماعات استان البرز به دوره آموزشی سفیران آسمانی که با همت ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور برگزار می شود، خبر داد.
حجت الاسلام حمیدرضا ولی زاده، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اعلام خبر اعزام ائمه جماعات استان به دوره آموزشی سفیران آسمانی گفت: این دوره طرح آموزشی با هدف حرکت در جهت احیاء کارکردهای مسجد طراز اسلامی، تقویت و ایجاد توانایی در برقراری ارتباط بهتر با افراد مسجدی در جهت جذب حداکثری که با همت ستاد عالی کانون های مساجد کشور برگزار می شود.
این مسئول در خصوص محورهای مباحث آموزشی این دوره توضیح داد: طرح آموزش سفیران آموزشی در قالب محورهای آموزش در راستای ارتقاء کیفی مدیریت بهتر مساجد، ایجاد زمینه های تعامل شبکه ای ائمه جمعه با یکدیگر و اطلاع ار فعالیت ها و اقدامات و الگوگیری است. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در خصوص دورس این دوره نیز اظهار کرد:آشنایی با اصول و مبانی کار تشکیلاتی در مسجد، مسجد طراز اسلامی، چیستی و چگونگی؟ بایدها و نبایدهای مرزبانی فرهنگی معنویت انقلابی مهارت های برنامه ریزی فرهنگی و قرآنی با محوریت مساجد شیوه های جذب جوانان به مسجد اقتصاد مقاومتی و بصیرت افزایی از جمله مباحث آموزشی این دوره آموزشی است. گفتنی است، این دوره آموزشی از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود. ائمه جماعات استان به منظور هماهنگی بیشتر با رسول عطاپوری، کارشناس آموزش دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شماره ۳۲۲۵۱۴۵۹ یا ۳۲۲۴۱۵۲۶ داخلی ۱۰۲ تماس حاصل بفرمایند.




منبع: شبستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود