24 فروردین 1395
شماره خبر: 161031

ورود دانشگاه و مشارکت نخبگان، لازمه عرصه صنعت سایبری است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ورود دانشگاه و مشارکت نخبگان، لازمه عرصه صنعت سایبری است


مسئول قرارگاه فضای مجازی و سایبری بسیج دانشجویی استان البرز گفت: ورود دانشگاه و مشارکت نخبگان، لازمه عرصه صنعت سایبری است.
پویا پارسا گفت: مشارکت نخبگان و دانشگاهیان در تولید محصولات داخلی در حوزه صنعت سایبری بسیار پر اهمیت است. وی با تأکید بر حمایت از دانشگاهیان و نخبگان برای ورود به عرصه صنعت سایبری افزود: با توجه به اهداف ترسیم شده‌ رهبر معظم انقلاب و انتظار ایشان مبنی بر نخبه‌پروری در این حوزه، لازم است مسئولان کشور به منظور گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه صنعت سایبری، حمایت‌ها و تسهیلات ویژه را مدنظر قرار دهند. پارسا با اشاره به دستاوردهای صنعت سایبری کشور گفت: بخش‌های کلیدی تمامی کشورها در حال حاضر همگی برای انجام عملیات روزانه وابسته به شبکه‌های رایانه‌ای هستند و برای اینکه بتوان کشور را از خطرات احتمالی مصون‌ساخت، تولید محصولات داخلی و بومی‌سازی شده صنعت سایبری یکی از راهبردهای مهم به حساب می‌آید. وی ادامه داد: دانشگاه به عنوان مرکزی علمی، با اجرای منویات مقام معظم رهبری و ارائه طرح‌های تحقیقاتی اقتصاد مقاومتی می‌تواند به عنوان موتور محرک تولید محصولات داخلی صنعت سایبری به شمار آید و موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شود.
مسئول قرارگاه فضای مجازی و سایبری بسیج دانشجویی استان البرز در پایان اظهار داشت: تعامل سازنده بین دولتمردان و دانشگاه در مقوله صنعت سایبری به طور قطع به افزایش توان علمی و اجرایی و در نهایت تولید محصول داخلی، منجر خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود