16 آذر 1391
شماره خبر: 16133

ایمنی محورهای مواصلاتی استان البرز ارتقاء یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ایمنی محورهای مواصلاتی استان البرز ارتقاء یافت

سپیدار آنلاین: مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با انجام اقدامات گسترده راهداری، ایمنی محورهای مواصلاتی این استان افزایش یافته است.
قدرت الله ضیایی فر افزود: بهبود وضعیت راه‌ها و نگهداری مطلوب آنها، رسالت اصلی این اداره کل است که برای تحقق این مهم اقدامات متنوعی در محدوده استحفاظی انجام شده است.
وی اظهار کرد: رفع نقاط حادثه خیز، انجام عملیات عمرانی برای افزایش شعاع دید رانندگان، مرمت گاردریل ها، خط کشی جاده ها و علایم راهنمایی، اصلاح شانه راه ها، پرکردن چاله‌ها و مرمت آسفالت راه ها ازجمله اقداماتی است که برای ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی این استان صورت گرفته است. ضیایی فر بیان کرد: امسال با شروع فصل سرما، 250 نیروی راهداری در قالب 15 تیم در15راهدارخانه ثابت و پایگاه موقت زمستانی با بیش از 200 دستگاه ماشین سبک و سنگین برف روب و گشت زن جاده درجهت ارایه خدمات در محورهای مواصلاتی این استان مستقر شده اند. وی گفت: علاوه بر نیروهای راهداری، هلال احمر، پلیس راه و اورژانس در تمام محورهای مواصلاتی استان برای اجرای هرچه بهتر طرح زمستانی آماده شده اند. یک هزار و 500 کیلومتر راه اصلی، آزادراه، برون شهری و روستایی در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز قرار دارد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود