4 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161630

بی تفاوتی دولتمردان در برابر رای دادگاه امریکا قابل قبول نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بی تفاوتی دولتمردان در برابر رای دادگاه امریکا قابل قبول نیست


سردار استاد حسینی گفت: متاسفانه هیچ جراتی در دولتمردان جهت مقابله با این رای دادگاه و دفاع از حقوق مردم ایران مشاهده نمی شود و بی تفاوتی آن ها یک ننگ بزرگ برای جمهوری اسلامی است.
سردار علی استاد حسینی در جمع پایوران و کارکنان سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در حسینیه کریم اهل بیت(ع) با اشاره به بلوکه شدن دومیلیارد دلار از اموال ایران با بیان اینکه از زمانی که پای امریکا به ایران باز شد تا به حال جز جنایت اقدام دیگری انجام نداده است اظهار داشت: امریکا مظهر جنایت در کل جهان است و دستانش به خون مسلمانان دنیا آغشته شده است. وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه هرچه فریاد دارید بر سر این شیطان بزرگ بکشید افزود: هریک از دولتمردان در سالهای اخیر که سرکار آمدند معتقدند که مشکلات ایران با ارتباط با امریکا حل می شود و این درحالیست که این یک اشتباه محض است. فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: امریکا می خواهد ما را زیر دست خود له کند و اگر قرار بود ما با امریکا ارتباط داشته باشیم پس چرا انقلاب کردیم؟ وی با بیان اینکه امروز متاسفانه کسانی که دل به امریکا بستند می دانند که این دولت خبیث چه جنایاتی انجام داده است گفت: روزی که ظریف در نیویورک با جان کری ملاقات داشت، دادگاه رای را به نفع امریکا صادر کرد.
سردار استاد حسینی تصریح کرد: متاسفانه هیچ جراتی در دولتمردان جهت مقابله با این رای دادگاه و دفاع از حقوق مردم ایران مشاهده نمی شود و بی تفاوتی آن ها یک ننگ بزرگ برای جمهوری اسلامی است. وی گفت: امریکا با دشمنی که با ایران دارد قصد خشکاندن ریشه این کشور را دارد و هر روز نیز بر بدعهدی آن افزوده می شود. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به افتتاح کارخانه سیگار در اشتهارد، آن را متناقض با اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: این اقدام در راستای هدر دادن منافع ملت ایران است و امروزه ملت ایران باید به میدان بیایند و در خصوص دزدی آشکار امریکا اعتراض کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود