5 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161673

انجام ۱۳۷ مورد عملیات و خدمات از سوی امدادگران هلال‌احمر استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

انجام ۱۳۷ مورد عملیات و خدمات از سوی امدادگران هلال‌احمر استان البرز


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز ضمن اشاره به گزارش یک ماه این معاونت از انجام ۱۳۷ مورد عملیات و خدمات در یک ماه گذشته از سوی امدادگران و نجات‌گران این استان خبر داد.
داود رجبی با بیان اینکه در یک ماه گذشته 137 مورد عملیات و خدمات از سوی امدادگران این جمعیت به هموطنان آسیب دیده ارائه شده است، اظهار داشت: از این تعداد 362 تن آن جاده‌ای، 439 تن خدمات حضوری و 27 مورد آن نیز مربوط به حوادث دیگر بوده است. معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: در مجموع 821 تن در حوادث یک ماه گذشته آسیب دیدند که از این تعداد 136 نفر مصدوم شدند که 96 تن برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل و 40 تن دیگر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند. وی یادآور شد: در استان البرز 16 پایگاه ثابت و سیار با مراکز شعب فعالیت دارند که از این تعداد پایگاه 3 مورد آن مربوط به محور کرج ـ چالوس، 4 مورد آن محور کرج ـ قزوین با یک تیم توانا (ویژه خواهران) و همچنین یک تیم کوهستان در عظیمیه و بقیه پایگاه‌ها در سایر شهرستان‌ها مستقر هستند.
رجبی خاطرنشان کرد‌: نیروهای امدادی و شماره 112 در سرتاسر استان به صورت 24 ساعته آماده خدمات‌رسانی و پاسخگویی به هموطنان خواهند بود.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود