6 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161767

تعامل كميته امداد و شركت شهركهاي صنعتي البرز گامی مهم در جهت اشتغالزایی نیازمندان

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تعامل كميته امداد و شركت شهركهاي صنعتي البرز گامی  مهم در جهت اشتغالزایی نیازمندان


در جهت تسریع و تسهیل از اشتغال خودكفايي نيازمندان البرزی یک تفاهم نامه همكاري في ما بين كميته امداد امام خميني (ره) و شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز منعقد شد.
این تفاهم نامه با حضور مدير عامل و معاون صنايع كوچك شركت شهرك هاي صنعتي البرز با مدير كل و معاون خودكفايي و اشتغال كميته امداد البرز در محل شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز امضاء شد .
علي سالاركيا مديركل کمیته امداد البرز در اين نشست ضمن تقدير از تعاملات مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز در سالهای گذشته ، اظهار داشت : با توجه به اهمیت اهداف مترتب بر اجرای مفاد این اين تفاهم نامه سعي داریم از این فرصت مناسب برای اشتغال مددجويان تحت حمایت حداکثر بهره را ببریم . وي ، اجرايي شدن تعهدات مندرج در تفاهم نامه را خدمتي براي محرومان دانست و گفت : معرفي بسته هاي تشويقي پيش بيني شده جذب نيروي كار واجد شرايط براي استغال مددجويان به همراه آموزش هاي مهارتي كارجويان معرفي شده بر اساس اعلام مهارت هاي مورد نياز بنگاه هاي اقتصادي از اهم موضوعات اين تفاهم نامه است . سالاركيا يادآور شد : در این بین اعطای تسهيلات بابت استقرار واحدهاي خدماتي توليدي مددجويان واجد شرايط براي راه اندازي كسب و كار در شهركها و نواحي صنعتي نیز اجرایی می شود . دكتر شاهين رضايي معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد البرز نیز ضمن اشاره به مصوبات اين تفاهم نامه گفت : براساس مفاد این توافق مقرر شده است تخصيص فضا در شهرك هاي صنعتي جهت استقرار نماينده كميته امداد فراهم گردد . وي افزود : تخصيص سهميه بر كارجويان واجد شرايط امداد امام (ره) به منظور اشتغال در بنگاه هاي اقتصادي در شهرك هاي صنعتي استان البرز و تسهيل و تخفيف در واگذاري اراضي و انعقاد قرار داد حق بهره برداري جهت استقرار واحدهاي صنعتي توليدي به مددجويان از ديگر مفاد اين تفاهم نامه مي باشد . معاون خودكفابي و اشتغال كميته امداد بيان كرد : مقرر شد آمار كارجويان واجد شرايط توسط كميته امداد احصاء و در اختيار شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز قرار داده شود . همچنین رضايي مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز در اين جلسه اظهار داشت : با توجه به نامگذاري امسال به نام " اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل " در صددیم در جهت اجراي اهداف تعيين شده در برنامه پنجم توسعه مبني بر كاهش تصديگري دولت و خروج افراد تحت پوشش نهادهاي حمايتي گام برداریم .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود