8 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161954

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز معرفی شد


با حکم علی رضا حاجیان زاده،مدیر عامل کانون کشور، محمود مروج به جای علی رضا جلالی ،سکان هدایت کانون البرز را در دست گرفت.
مراسم تودیع علی رضا جلالی ،مدیر کل اسبق کانون البرز برگزار و محمود مروج به سمت مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،منصوب شد . رضا قمر زاده،معاون فرهنگی کانون کشور که به نمایندگی از مدیر عامل کانون در این جلسه حضور یافته بود در سخنانی ضمن تبریک ماه مبارک رجب و اهمیت نزدیکی بیش از پیش به خداوند در این ماه عزیز ، به اهمیت کار همکاران کانون اشاره کرده و وظیفه ی مربیان را بسیارویژه خواند . قمر زاده ضمن تجلیل از تلاش های علی رضا جلالی و اشاره به سابقه ی فعالیت محمود مروج در کانون ،این آیین را نه تودیع و معارفه ،بلکه تکریم و تجلیل خواند و افزود :رفتن یک فرد از مجموعه پایان دوستی ها نیست و اتفاقا سر آغازی است بر ارتباطی دیگر. محمود مروج مدیر کل جدید کانون استان البرز،نیزضمن تبریک ماه رجب و بیان خاطره از مربی دوران کودکی اش که او را کانون آشنا کردهخ بود ؛از علی رضا جلالی ،مدیر کل سابق کانون البرز و خانواده ی ایشان که در انجام بهتر امور یاریشان کرده اند تشکر کرد.در وی در سخنانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و نامیدن شهر کرج به عنوان (( ایران کوچک )) و تعامل خوب اقوام در این شهر، این کلید واژه را دارای ظرفیت های مناسبی دانسته و افزود :سعی خواهیم کرد در برنامه های آتی کانون از این مفهوم فرهنگی استفاده کنیم . مدیر کل جدید کانون توجه به اساسنامه و اسناد بالا دستی کانون و اهداف ترسیم شده توسط مدیران ارشد را از ضروریات خوانده و افزود در برنامه ریزی های آتی این مهم را با جدیت بیشتری پی خواهیم گرفت. مروج هم چنین استفاده از تجربیات گذشته و مشارکت همکاران در پیش برد فعالیت ها را از اهم برنامه هایش خواندو گفت :پیشینه ،سوابق و تجربیات همکاران بسیار مهم است و از سرمایه های کانون به شمار می رود که باید مورد تأکید ویژه قرار گیرد. وی ادامه داد:هر فعالیت جدیدی را که بخواهیم در استان ،آغاز کنیم ابتدای امر سابقه ی آن را بررسی خواهیم کرد و از تجارب تک تک همکاران در این زمینه بهره خواهیم گرفت. ایشان در بخش پایانی سخنانش از همکاران بخش های مختلف خواست که با جدیت کارهای در حال اجرا را تا به اتمام رسیدن پی گیری کنند . علی رضا جلالی ،مدیر کل سابق کانون استان البرز نیز در سخنانی ضمن تشکر از خانواده اش که او را در تمام مراحل یاری کرده اند ،به سابقه ی فعالیت های محمود مروج اشاره کرده و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از پتانسیل نیروهای توانمند در البرز و مدیر کلی که از عضویت کانون آغاز کرده و تجارب زیادی در بخش های مختلف کانون دارد،کانون البرز بتواند موفقیت های زیادی را کسب کند .
جلالی در متن خداحافظی ای که برای حاضرین قرائت کرد به کانون و تجاربش از آن اشاره کرد و تآثیر برخی آثار کانونی نظیر کتاب (( هدیه ی خاله نگین )) و (( انیمیشن سپید بالان )) را در زندگی شخصی اش غیر قابل انکار دانست . گفتنی است علی رضا جلالی در 27 بهمن ماه 1392 مسئولیت کانون البرز را بر عهده گرفت . محمود مروج مدیر کل جدید این استان نیز متولد 1346 ،شهرستان خوی است و در حال حاضر در مرحله ی تدوین پایان نامه ی مقطع دکتری رشته ی مدیریت دولتی گرایش خط مشی گذاری می باشد . وی از زمان کودکی عضو کانون بوده وسابقه ی 24 سال مدیریت استانی و ستادی را در کارنامه ی خود دارد. از جمله مسئولیت های مختلف ایشان می توان به مسئول امور فرهنگی و کارشناس امور فرهنگی در استان آذر بایجان شرقی، مدیر کل آفرینش های فرهنگی و هنری کانون کشور،مدیر هماهنگی امور استان ها اشاره کرد . تاسیس و راه اندازی مجتمع های فرهنگی زنجان و قزوین ،ارائه ی مقالات معتبر با موضوعات فرهنگی و اجتماعی از دیگر سوابق مدیر کل جدید استان البرز است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود