13 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162248

جلسه شورای اداری در پست استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جلسه شورای اداری در پست استان البرز برگزار شد


دومین جلسه شورای اداری با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقا، ترافیک و درآمد و کنترل هزینه ها در پست استان البرز برگزار شد .
دومین جلسه شورای اداری اداره کل پست استان البرز با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقا، ترافیک و درآمد و کنترل هزینه های جاری و طرح ، در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد .
در ابتدای جلسه فرزین مدیرکل پست استان البرز ضمن تقدیر از اقدامات بعمل آمده در فروردین ماه ، آمار عملکردی ترافیک و درآمد این ماه را قابل قبول توصیف نمود و خواستار تلاش مسئولین در جهت حفظ این روند در ماه های آتی را خواستار شد. مدیرکل پست استان البرز همچنین با تبیین نوع ترافیک های جذب شده در سال 94 تغییر روند اجرایی واحدهای قبول را به ارتقاء سطح ترافیک باجه ای از جمله اقدامات لازم و حیاتی در ماه های پیش رو توصیف کرد. رحیمی رئیس اداره حسابداری پست استان البرز در ادامه این جلسه به بررسی و تشریح هزینه های واحدهای اجرایی در سال 94 و در فروردین ماه سالجاری پرداخت و کنترل این هزینه ها را بسیار مهم ارزیابی کرد. در پایان این جلسه آقای قدسی بعنوان معاون امور پشتیبانی اداره کل پست استان البرز معرفی و حکم این مسئولیت به وی ابلاغ شد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود