21 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162756

حفظ قرآن، بهترين سپر در مقابل جنگ نرم فرهنگي است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حفظ قرآن، بهترين سپر در مقابل جنگ نرم فرهنگي است


مديركل اوقاف و امور خيريه استان البرز گفت: حفظ قرآن، بهترين محافظ در برابر جنگ نرم فرهنگي است و اگر جامعه اي به قرآن پناه ببرد، ايمن است.
حجت الاسلام والمسلمين در آئين افتتاح طرح تربيت حافظان قرآن كريم در استان البرز و تجليل از عوامل طرح آرامش بهاري كه در اوقاف و امور خيريه كرج برگزار شد، افزود: اوقاف و امور خيريه يكي از اضلاع عرصه فرهنگ را به عهده گرفته و به خوبي نقش خود را ايفا مي كند. وي اظهار داشت: قرآن سنگري است كه هر كسي داخل آن شود، دشمن هرچه حمله ببرد همچون سپر محكمي است و اثري بر آن ندارد.
وي گفت: سازمان اوقاف و امور خيريه با برنامه ريزي هاي انجام شده در استان هاي مختلف حرف براي گفتن در برنامه هاي فرهنگي دارد بطوريكه دستاورد اجراي دور اول طرح تربيت حافظان قرآن در استان البرز، تربيت حدود 60 حافظ كل قرآن كريم است. صالحي با اشاره به اجراي طرح آرامش بهاري در استان، بيان داشت: اجراي اين طرح يك اقدام انقلابي بود كه در البرز پربارتر برگزار شد بطوريكه شاخص ترين اقدام استان در ايام نوروز توسط اوقاف و امور خيريه با اجراي طرح آرامش بهاري انجام شد. وي گفت: در اجراي طرح تربيت حافظان قرآن در سال 91 حدود شش هزار نفر شركت كردند كه در سال پاياني آن در دور اول كه سال گذشته بود 12 هزار و 800 نفر شركت كردند. در اجراي طرح آرامش بهاري در استان البرز كه در امامزاده طاهر (ع) مهرشهر كرج در قالب برگزاري يك نمايشگاه با موضوع سبك زندگي برگزار شد، حدود 200 هزار نفر از آن بازديد كردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود