22 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162834

آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج غبارروبی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج غبارروبی شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: نسل امروز باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام آشنا شوند و خود را مؤظف بر حفظ آرمان‌های آنان کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرزدر حاشیه این مراسم معنوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اگر امروز کشور به مرحله‌ای از رشد و توسعه رسیده است که می‌تواند در بسیاری از امور پیشتاز نیز باشد،‌ مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین وظایفی دانست که باید به درستی به نسل جدید انتقال داده شود. وی افزود: نسل امروز باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام آشنا شوند و خود را مؤظف بر حفظ آرمان‌های آنان کنند. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: تکریم خانواده شهدا و جانبازان نیز از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه مردم و مسؤولان قرار گیرد. صالحی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمن در جبهه‌ها حاضر شدند،‌ خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایفی است که بر عهده ما قرار دارد و باید به درستی انجام شود. وی برگزاری نشست‌های تخصصی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این زمینه را مهمترین راهکار انتقال این ارزش‌ها به نسل امروز عنوان کرد. گفتنی است، در این مراسم معنوی جانبازان با گلاب آستان مقدس امامزاده حسن(ع) در کرج را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود