25 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162942

نیازهای زندانیان شهرستان ساوجبلاغ بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نیازهای زندانیان شهرستان ساوجبلاغ بررسی شد


مشکلات و نیازهای زندانیان شهرستان ساوجبلاغ و خانواده های آنان روز شنبه در نشست مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان بررسی شد.
دراین نشست که فرماندار و رئیس دادگستری ساوجبلاغ، رئیس ندامتگاه قزلحصار و جمعی از مدیران و خیرین در سالن اجتماعات حضور داشتند، داد ستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ از حمایت های خیرین قدردانی کرد و گفت: زندانیان بیشتر از قشر آسیب پذیر جامعه هستند. حسن جهانشاهلو افزود: برابر اساسنامه انجمن سالانه یکبار مجمع برگزار می شود که در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد از طرف بازرسین، دو نفر به عنوان بازرس برای یکسال انتخاب می شوند. رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان ساوجبلاغ گفت : فرصت سازی و تلاش های مجدانه زمینه ایجاد منابع و افزایش کمک ها به خانواده زندانیان خواهد شد چرا که کمک به خانواده آسیب دیده زندانیان از وظایف و رویکرد اصلی انجمن است. وی خاطرنشان کرد: از جمله حمایت ها، توزیع سبد کالا در ماه مبارک رمضان و عید نوروز است.
وی توجه و کمک به فرزندان زندانیان را از برنامه های ارزشمند انجمن برشمرد و افزود: در راستای جلوگیری از ترک تحصیل فرزندان زندانیان و کمک برای ارتقای سطح تحصیلات در کلیه مقاطع تحصیلی هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی در قالب های مختلف اعم ازپوشاک، کتاب و غیره اقدامات لازم صورت می گیرد. فرماندار و عضو انجمن حمایت از خانواده زندانیان ساوجبلاغ هم ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام مبارک شعبانیه ، هدف گردهمائی را تشکیل مجمع عمومی سالانه انجمن جهت ارائه گزارشی بیلان کاری یکساله و تعیین بازرسان عنوان کرد و بیان داشتند وظیفه همگانی جامعه اعم از مردم خیر و مسئولین بر این است که از خانواده قشر آسیب دیده حمایت نمایند ، ابوالقاسم پالیز گیر شاکله اصلی انجمن حمایت زندانیان را مردم خیر و نوع دوست دانسته و خاطر نشان کردند که این سیرت خیر و نیکو در به ثمر رسیدن اهداف انجمن نقش بسزائی دارد .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود