29 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163276

جزئیات آزمون ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جزئیات آزمون ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اعلام شد


رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از اعلام جزئیات آزمون ارشد ناپیوسته این دانشگاه خبر داد.
بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کارت مربوط به شرکت در آزمون ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد از سوم خرداد ماه ۹۵ توزیع می‌شود. وی افزود: داوطلبان می‌توانند از ساعت ۱۱ روز دوشنبه ۳ خرداد ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www. azmoon. org و وارد کردن اطلاعات مربوط به ثبت نام خود، برگه ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.
دانشیان با تاکید بر اینکه امکان ویرایش رشته محل‌ها و یا حوزه‌های امتحانی وجود ندارد، ادامه داد: داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در برگه ورود به جلسه آزمون، از جمله مشخصات فردی، عکس، سهمیه، دین، زبان خارجه، می‌توانند در بازه زمانی ۴ تا ۵ خرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ به باجه‌های رفع نقص در واحدهای دانشگاهی که به عنوان حوزه برگزاری انتخاب کرده‌اند، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 95 با رقابت 478 هزار و 349 داوطلب در بازه زمانی 6 تا 8 خرداد برگزار می شود.
وی افزود: 44.45 درصد شرکت کنندگان آزمون مذکور را زنان و 55.55 درصد آن را مردان تشکیل می دهند. دانشیان با تاکید بر این که تنها ملاک پذیرش، نمره کسب شده داوطلب است، ادامه داد: آزمون ارشد ناپیوسته 95 در 135 مجموعه امتحانی و در 6 نوبت صبح و عصر روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه 6 الی 8 خرداد ماه در 69 حوزه امتحانی و در 31 استان کشور برگزار می شود.

منبع باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود