29 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163278

فردیس میزبان سه هزار و 400 زائر حرم مطهر امام راحل است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فردیس میزبان سه هزار و 400 زائر حرم مطهر امام راحل است


فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: این شهرستان درایام سالگرد ارتحال بنیانگذارجمهوری اسلامی، میزبان سه هزار و 400 نفر از زائران حرم مطهر آن حضرت است.
سرهنگ پاسدار محمد زارعی در نشست هماهنگی سالگرد ارتحال بنیانگذارجمهوری اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری فردیس افزود: این زائران از ارومیه و لشکر پنج حضرت سید الشهداء به شهرستان فردیس می آیند. وی اظهار کرد: در این مدت سه هزار و 500 نفر از مردم ولایت مدار شهرستان فردیس به حرم مطهر اعزام می شوند. وی افزود: برای هم افزایی، وحدت و انسجام بخشی برای برگزاری پیگیری هر چه با شکوهتر کمی وکیفی این برنامه ها تصمیم گرفتیم چهار کمیته موضوعی وتخصصی ایجاد کنیم. فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: کمیته فرهنگی مسئولیت برگزاری با سپاه ناحیه امام رضا(ع)،کمیته امنیتی و انتظامی با فرمانده انتظامی فردیس،کمیته پشتیبانی با اتاق اصناف و کمیته بهداشت ودرمان با مدیر شبکه بهداشت ودرمان فردیس است.زارعی افزود: برای اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره) 95 دستگاه اتوبوس نیاز است. وی افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره)و شناساندن ابعاد فکری و اعتقادی آن حضرت رسالت امروز تک تک مردم و مسئولان است.
وی در خصوص برگزاری مراسم سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر گفت: سپاه فردیس دو مراسم با شکوه به صورت منطقه ای یکی در منظریه و شهرک وحدت با مشارکت فرمانده حوزه 313و شهرداری منطقه 10 کرج برگزار می کند. زارعی افزود: دیگر برنامه برای سالروز آزادی خرمشهر در سطح شهرستان فردیس در محل حوزه عماریاسر در شهرک طالقانی برگزار می شود. شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود