30 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163333

همایش «مهدی یاوران کوچک» در کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

همایش «مهدی یاوران کوچک» در کرج برگزار شد


در آستانه نیمه شعبان همایش «مهدی یاوران کوچک» با همکاری سپاه استان، اداره کل فرهنگ ارشاد و اسلامی و شهرداری در کرج برگزار شد.
سیدموسی حسینی کاشی در همایش مهدی یاوران کوچک که در تالار فرهنگی شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده میان معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد مهدی موعود(عج)، معاونت فرهنگی شهرداری کرج و سپاه امام حسن مجتبی(ع)، این همایش برگزار شد. وی با بیان اینکه این جشن در پاسداشت نیمه شعبان برای نهالان برپا شد، افزود: امروز شاهد هستیم که این جشن با عظمت با تعداد زیادی از نونهالان مجموعه موسسات قرآنی با هدف آشنایی نوجوانان با تعالیم اسلام، معرفی ائمه و ارتباط تنگاتنگ با حضرت موعود(عج) برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: امید است با برگزاری چنین برنامه هایی بتوانیم با زبان کودکانه، پیام های بلندی در راستای ارتقا آگاهی های فرزندان انجام دهیم. وی با اشاره به اینکه ظرفیت های بسیار خوبی در این عرصه وجود دارد، گفت: می توانیم با همفکری و همراهی دستگاه های فرهنگی استان، چنین برنامه هایی را به مرور بیش از پیش برگزار کنیم. حسینی کاشانی تاکید کرد: امروز شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این عرصه هستیم که امید است این برنامه نیز مورد توجه نونهالان قرار گیرد و بتواتیم از این نظیر برنامه ها در سال های آینده نیز برگزار کنیم. وی با اشاره به برگزاری مسابقات حضوری و اهدا جوایز به کودکان در این همایش، بیان کرد: این روحیه نشاط و شادی تاثیرات مثبتی را برای آنان به همراه می آورد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود