8 خرداد 1395
شماره خبر: 163783

بیش از 5000 خانواده تحت حمایت کمیته امداد البرز مستاجرند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بیش از 5000 خانواده تحت حمایت کمیته امداد البرز مستاجرند


مدیرکل کمیته امداد البرز با استمداد از نیکوکاران در جهت یاری رسانی به این نهاد در امر خانه دار کردن نیازمندان ، گفت : در حال حاضر از مجموع حدود 21 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در البرز بیش از 5 هزار خانواده مستاجر و از نعمت مسکن محرومند .
علی سالارکیا با اشاره به اجرای برنامه جامع انقلاب مسکن در حوزه تامین سرپناه برای مددجویان ، اظهار کرد : تامین مسکن محرومان از جمله خدماتی است که تحقق آن مستلزم اعتبارات قابل توجه می باشد و این اداره کل همه ساله در محدوده اعتبارات تخصیصی با کمک خیرین و آورده و پس انداز مددجویان ، در جهت خانه دار کردن نیازمندان البرزی گام بر می دارد . این مسوول گفت : تمرکز اغلب مددجویان فاقد مسکن در کلانشهر کرج ، هزینه های پرداختی گزاف آنان بابت اجاره مسکن و از طرفی محدودیت اعتبارات موجب شده ، روند خانه دار کردن خانواده های تحت حمایت آنطور که مورد نظر است ، انجام نشود .
وی خاطرنشان کرد : در حال حاضر نیکوکاران با این نهاد همکاری دارند و بصورت اختصاصی و تحت نظارت مستمر خودشان ، نیازمندان را خانه دار میکنند ولی با توجه به حجم بالای مددجویان فاقد مسکن ، انتظار داریم خیرین ، در سطح گسترده تری ما را در این مهم یاری کنند . سالارکیا با اعلام افزایش رقم کمک هزینه بلاعوض خرید مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از ۶۰ به ۲۰۰ میلیون ریال و رشد ۲۳۳ درصدی این خدمت افزود : طی یکسال گذشته مسوولین ارشد نهاد توجه ویژه ای به این موضوع داشته اند و اتفاقات خوبی در این حوزه در شرف وقوع است . وی تصریح کرد : این نهاد در راستای فعالیتهای عمرانی ، علاوه بر خرید و ساخت مسکن برای محرومان ، نسبت به ارایه خدمات تعمیر رایگان مسکن و اعطای انشعابات رایگان آب ، برق و گاز ، با همکاری سازمان‌های مربوطه و به خانواده های تحت حمایت نیز اقدام می‌کند . مدیرکل کمیته امداد البرز یکی دیگر از برنامه های امداد در این بخش را اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانواده های تحت حمایت بدهکار به مسکن مهر برشمرد و تاکید کرد : بر اساس سیاستهای جدید کمیته امداد ، خدمات مسکن محرومان ، با جدیت و حمایت مالی گسترده تری نسبت به گذشته ارایه می گردد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود