11 خرداد 1395
شماره خبر: 164044

برپایی دو درمانگاه صحرایی برای ارائه خدمات به زائران حرم امام (ره))

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برپایی دو درمانگاه صحرایی برای ارائه خدمات به زائران حرم امام (ره))


رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: به منظور ارائه خدمات به زائران حرم مطهر امام (ره) دو درمانگاه صحرایی در مرقد مطهر برپا و همچنین 48 دستگاه آمبولانس نیز در آماده‌باش کامل است.
مهرداد بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ارائه خدمات به زائران حرم مطهر امام (ره) از تمامی امکانات و تجهیزات اورژانس استفاده خواهد شد.وی افزود: در این راستا و با توجه به ورود زائران حرم مطهر از استان‌های دیگر به البرز، 48 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیر ورودی و خروجی زائران در این استان مستقر می‌شوند. بابایی تأکید کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده استقرار نیروهای اورژانس از روز 12 خرداد آغاز شده و تا 15 ادامه دارد.رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا تعدادی از نیروهای اورژانس البرز نیز در مرقد مستقر می‌شوند و خدمات لازم را به مردم ارائه خواهند داد.
*در روزهای 14 و 15 خرداد تمامی بیمارستان‌های البرز در آماده‌باش کامل است
وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز امسال مساعدت‌های لازم را با اورژانس داشته است افزود: در روزهای 14 و 15 خرداد تمامی بیمارستان‌های البرز در آماده‌باش کامل است.به گفته رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز برای ارائه خدمات به زائران از تمامی امکانات و نیروها استفاده شده است.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود