12 خرداد 1395
شماره خبر: 164145

تمهیدات ویژه ترافیکی برای عبور زائران حضرت امام خمینی (ره) ازالبرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تمهیدات ویژه ترافیکی برای عبور زائران حضرت امام خمینی (ره) ازالبرز


رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی البرزگفت : با توجه به فرا رسیدن بیست وهفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) تمهیدات ویژه ترافیکی برای ارائه خدمات بهتر به زائرانی که از این استان عبور می کند، اجرامی شود.
سرهنگ همایون شریفی افزود: هر ساله در ایام رحلت امام خمینی(ره) مشتاقان بسیاری برای تجدید میثاق به سمت بارگاه مطهر امام راحل (ره) سفر می کنند که دراین زمینه تمهیدات خاصی برای افزایش این سفر صورت گرفته است . وی اضافه کرد: باهماهنگی انجام شده با پلیس راه با توجه به اینکه تقاضای سفر به شهرهای شمالی نیز افزایش می یابد از این رو تمهیدات لازم نیز برای این محور انجام شده است .
وی خاطرنشان کرد: همچنین هماهنگی های مناسب با دیگر دستگاه ها خدمات رسان برای کاهش پیک و روان سازی ترافیک هاصورت گرفته و تمام دستگاه ها به صورت شبانه روزی در حال آماده باش هستند.
وی گفت : باتوجه به اینکه زائران چندین استان کشور دراستان البرز اسکان می یابند ماموران پلیس راهور درقالب تیم های خودرویی ، موتوری و پاس پیاده در محل اسکان آن ها استقرارمی یابند. شریفی افزود: همچنین تعداد ی ازکاروان ها پیاده که به این استان می آیند تیم های اسکورت پلیس راهور البرز تا خروج ازاستان همراهی می کنند

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود