22 خرداد 1395
شماره خبر: 164325

مسئولان مشکلات کشور را جدی بگیرند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مسئولان مشکلات کشور را جدی بگیرند


امام جمعه شهرستان نظرآباد با تاکید بر اینکه مسئولان باید مشکلات کشور را جدی بگیرند، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را استفاده از سیاست های اقتصادمقاومتی دانست.
حجت السلام علی اکبر وثوقی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان نظرآباد با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: ماه رمضان از خیر و برکات بیشماری برخوردار است هر کار خیری که انسان در این ماه انجام می دهد ثواب بیشماری دارد. وی در ادامه سخنان خود، به منوایات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم بهره گیری از اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: مسئولان باید مشکلات کشور را جدی بگیرید چرا که مشکلات زیاد است باید با همدلی چرخ های اقتصادی کشور به حرکت درآید تنها راه حل برون رفت از مشکل اقتصادی استفاده از سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
حجت السلام وثوقی به پرداخت حقوق های چند ده میلیونی برخی مدیران اشاره کرد و گفت: زمانی که برخی مردم در شرایط بعد اقتصادی به سر می برند و حتی برخی از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه با پول یارانه ها امرا معاش می کنند واقعا جای تاسف دارد که برخی مدیران و کارمندان حقوق های چند ده میلیونی دریافت کنند. امام جمعه شهرستان نظرآباد در ادامه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در صحبت های اخیر خود اشاره کردند که هر کس به آمریکا اعتماد کند سیلی خواهد خورد پس باید از تبعیت دشمن مخصوصا آمریکا بپرهیزیم در این باره مسئولان در جایگاه ویژه ای قرار دارند و تبعیت نکردن از دشمن جهاد کبیر است که رهبری هم این مسئله را بیان کردند. حجت الاسلام وثوقی با تاکید بر اینکه باید از سرنوشت برخی گمراهان عبرت بگیریم، گفت: رئیس جمهور سابق مصر روزی به آمریکا اعتماد کرد این در حالی است که اعتماد به آمریکا برایش سقوط حکومت را در پی داشت. وی در ادامه افزود: عربستان سعودی که خود را خادم الحرمین می دانند در واقع خائن الحرمین و نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی شده و به جای بندگی خدا، بندگی آمریکا را پذیرفته و به جای پذیرایی از حجاج به نسل کشی می پردازد و در یمن از تروریست ها حمایت مالی می کند. وی در پایان خاطر نشان کرد: عربستان سعودی دلارهای نفتی را برای ریختن خون مسلمین هزینه می کند و این نشان دهنده آن است که وقتی انسان از خدا جدا شود به چه روزگاری دچار می شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود