24 خرداد 1395
شماره خبر: 164499

20 کیلومتر از راه های استان البرز بهسازی و روکش آسفالت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

20 کیلومتر از راه های استان البرز بهسازی و روکش آسفالت شد


مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 20 کیلومتر از راه های این استان بهسازی و روکش آسفالت شد.
افشین پیرنون افزود: جاده چالوس و ماهدشت-اشتهارد-بوئین زهرا راه هایی هستند که روکش آسفالت در آنها انجام شده است. وی بیان داشت: قطعه یک و سه محور طالقان- هشتگرد نیز اکنون در حال اجرای عملیات روکش آسفالت است. مدیر ساخت و توسعه راه های استان البرزبا اشاره به اینکه زمان اجرای عملیات عمرانی در استان البرز به لحاظ وضعیت اقیلمی و آب و هوا محدود است، گفت: به رغم نبود اعتبار اداره کل راه و شهرسازی تمام طرح های روکش و بهسازی آسفالت را از طریق به کار گیری پیمانکار خصوصی انجام می دهد. وی ادامه داد: تخصیص اعتبار در سال گذشته نداشتیم و همین امر باعث شده تا اداره کل راه و شهرسازی استان البرز 60 میلیارد تومان به پیمانکار بدهکار شود. پیرنون اظهار کرد: اکنون در راه های روستایی هم عملیات بهسازی و روکش آسفالت در حال انجام است. وی با اشاره به آزاد راه شهید همت گفت: اکنون عملیات ساخت این آزاد راه بر عهده شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور است و علی رغم محدودیت های اعتباری و طبق بررسی ها پیمانکار این پروژه با تمام توان کار را دنبال می کند.
وی افزود: اکنون مشکلات نقشه ها رفع شده و اکنون وارد فاز تونل شده است. استان البرز دارای یک هزارو 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است پنج درصد راه های کشور در البرز قرار دارد در حالی که 18 درصد ترافیک کشور در راه های البرز است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود