24 خرداد 1395
شماره خبر: 164517

برپایی کلاس های رایگان آمادگی برای زایمان طبیعی در بیمارستان شهید باهنر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برپایی کلاس های رایگان آمادگی برای زایمان طبیعی در بیمارستان شهید باهنر


مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر باهنر در راستای اجرای برنامه های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خصوص ترویج زایمان طبیعی؛ ارائه خدمات با کیفیت مامائی و زنان و رعایت حقوق نوزاد اقدام به برگزاری مجدد کلاس های آمادگی زایمان کرده است .
این کلاس ها با هدف آموزش و افزایش آگاهی و توانمندی مادران در زمینه بارداری و زایمان سازگار شدن با تغییرات این دوران انتخاب زایمان طبیعی و فرزندآوری مجدد تشکیل می شود. این کلاس ها که در 8 جلسه یک و نیم ساعته از هفته 20 تا هفته 37 بارداری تشکیل می شود و طی بارداری بهداشت فردی دوران بارداری تغذیه دوران و پس از زایمان – انواع زایمان و انواع روش های کاهش درد زایمان – تمرینات تنفسی ونحوه شیردهی .... آشنا می شوند و همچنین زیر نظر مربیان تمرینات کششی و تقویتی دوران بارداری و پس از زایمان را انجام می دهند. و در یک یا دو جلسه از کلاس ها همسران مادران نیز شرکت نموده و تحت آموزش قرار می گیرند. قابل ذکر است کلاس های آمادگی زایمان در این مرکز بطور رایگان برگزار می گردد. کلاس ها روز های یکشنبه وپنجشنبه هر هفته برگزار می شود. شرایط ثبت نام :
مادران باردار جهت ثبت نام می بایست روز های غیر تعطیل به درمانگاه زنان مستقر در کلینیک تخصصی بیمارستان باهنر مراجعه نمایند و فرم شرکت در کلاس ها را در درمانگاه تکمیل نموده تا در لیست دعوت به کلاس ها قرار گیرند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود