24 خرداد 1395
شماره خبر: 164535

نشست ویژه مدیران البرز برای هفته حقوق بشراز نوع آمریکایی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نشست ویژه مدیران البرز برای هفته حقوق بشراز نوع آمریکایی


مدیران البرز با برگزاری نشستی ویژه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برنامه های خود را برای هفته حقوق بشر از نوع امریکایی اعلام کردند .
دراین نشست تقویت روحیه استکبار ستیزی با توجه به جنایات آمریکا در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی موردتوجه قرار گرفت . نماینده دفتر امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه دراستان البرز دراین نشست گفت: برنامه های مسنجمی برای تبیین حقوق بشر امریکایی در مساجد دردست اجرا قرار گرفته است. حجت الاسلام علیرضا سعیدی افزود: با توجه به مناسبت های هفتم تیرو روزقدس با ائمه جمعه هماهنگی لازم برای تبیین این موضوع مهم صورت گرفته و به تشریح آن خواهند پرداخت . وی ادامه داد: برای راهپیمایی روز قدس نیز از آمادگی لازم در مصلی کرج برخورداریم و تمهیدات لازم دراین زمینه پیش بینی شده است . سعیدی خاطرنشان کرد: باید جنایات و ترورهایی که توسط دشمنان نظام اسلامی صورت گرفته هرچه بیشتر برای نسل جوان بازگو کرد و تاکید امام جمعه کرج نیز بر روی این موضوع مهم است.
مدیر روابط عمومی دادگستری استان البرز نیز دراین نشست گفت: حوزه قضایی البرز در11 مصلی در هفته قوه قضاییه سخنران قبل از خطبه خواهد داشت . فرید نجف نیا افزود: گلباران مزار شهدا ، تبیین جنایات انجام شده به سرکردگی آمریکا در هفتم تیر و نصب بنرهایی تحلیلی دراین زمینه از دیگر اقدامات درنظر گرفته شده برای این مناسبت مهم تاریخی است . وی اظهارکرد: همچنین ویژه نامه های تحلیلی با محوریت مردم جهت تبیین هرچه بیشتر سیاست های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در بین مردم توزیع خواهد شد .فضاسازی محیطی هرچه بیشتر با موضوع حقوق بشرآمریکایی ، آتش کشیدن پرچم های اسرائیل و آمریکا ، برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی ، حضور 400تن نفر با لباس متحدالشکل مدافعان حرم بصورت رژه مانند راهپیمایی حزب الله لبنان در راهپیمایی روز قدس که پرچم ایران و لبنان و سایر کشورهای استکبار ستیز را در دست دارند ، مزین شدن مسیر راهپیمایی با مسیر شهدا از دیگر موضوعاتی بود که در نشست ازسوی مدیران مورد توجه قرار گرفت .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود