22 آذر 1391
شماره خبر: 16458

فراخوان مشارکت در توسعه مراکز پرورش فکری البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فراخوان مشارکت در توسعه مراکز پرورش فکری البرز

سپیدارآنلاین: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از افراد نیکوکار برای مشارکت در توسعه مراکز کانون در استان دعوت کرد.
دوران کودکی به جهت نقش مهمی که در آینده فرد ایفا می‌کند، بهترین زمان برای تربیت و پایه‌گذاری زندگی سالم و سعادت‌مندانه برای فرزندان است. در این دوران، شخصیت فرد شکل می‌گیرد و زمینه نگرش‌ها، عواطف و الگوی رفتاری آینده او به وجود می آید. این متن افزود: اهمیت به دوران کودکی بارها و بارها در تعالیم اسلامی گوشزد شده است و بزرگان دین از تربیت و یادگیری در کودکی همچون حک کردن روی سنگ نام برده اند. در ادامه آمده است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره در زمینه کمک به رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان بر مبنای آموزه های دینی، تلاش می کند و خوشبختانه تا کنون نیز در این حوزه بسیار موفق عمل کرده و توانسته است موجبات رضایت مخاطبان، والدین و مسوولان را فراهم نماید چنانچه رهبر معظم انقلاب دستور فرمودند کانون از شمول اصل 44 خارج شود و بارها در بیانات ارزنده شان و دیدار مسؤولان کانون با ایشان مسیر کانون و راه مربیان را مسیر مستقیم عنوان فرموده اند. این متن یادآور شد: در حال حاضر با توجه به گستردگی استان البرز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با استقبال بسیار خوبی از طرف خانواده ها مواجه است که تعداد مراکز پاسخ گوی نیازهای استان نیست و هستند کودکان و نوجوانان مشتاقی که به جهت کمبود مراکز امکان بهره گیری از فعالیت های مختلف را ندارند. در این فراخوان از خیران محترم استان که تا کنون تلاش های ارزنده و باقیات صالحات فراوانی را برای خود قرار داده اند دعوت شده است، تا این بار نیز با کمک به ساخت مراکز کانون در استان، کانون مهربانی را به وسعت قلب های مهربان کودکان و نوجوانان به آنان هدیه کنند تا آینده سازان ایران اسلامی بتوانند علاوه بر استفاده از کتابخانه و مطالعه کتاب های مناسب گروه سنی خود از فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی مناسب نیز بهره مند شوند. بوده اند کودکان ونوجوانان گذشته که امروز در برنامه "میهمانی گل ها" حضور می یابند و موفقیت های چشم گیر امروزشان را مرهون تلاش های دلسوزانه مربیان کانون می دانند، باشد که ساخت مراکز جدید زمینه ای باشد برای این که در آینده شاهد حضور موفق کودکان استان البرز در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی باشیم.
انتخاب قصه گویان برتر استانی برای شرکت در جشنواره بین المللی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: در روزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 آذر ماه از ساعت 8.30 الی 16 دومین جشنواره قصه گویی استانی به منظور انتخاب قصه گویان برتر استان بریا شرکت در شانزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی در سه بخش آزاد، مربیان کانون و برگزیدگان جشنواره های قبل برگزار می نماید.
وی یادآور شد: کلیه علاقه مندان به شرکت در جشنواره ثبت نام اولیه را انجام داده و ضمن شرکت در کلاس های آموزشی از توان خوبی برای جشنواره برخوردار هستند و پیش بینی می شود استان البرز حضور خوب و موفقی را در جشنواره داشته باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود