25 خرداد 1395
شماره خبر: 164606

500 نیازمند کرجی تسهیلات کارگشایی دریافت کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

500 نیازمند کرجی تسهیلات کارگشایی دریافت کردند


مديركميته امداد شهرستان کرج گفت : طی 6 ماه منتهی به اردیبهشت ماه 500 نيازمند تحت حمایت كميته امداد شهرستان کرج تسهیلات کارگشایی دریافت کردند .
سیدرضا شوبیری با اشاره به اینکه تسهیلات کارگشایی بصورت قرض الحسنه و با اقساط بلند مدت اعطا می‌شود ، بیان کرد : در این مدت رقمی معادل 10 میلیارد ریال به منظور برطرف کردن بخشی از مشکلات این تعداد از مددجویان تحت حمایت اختصاص یافته است . وي افزود : این خدمت با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان و براساس اولویت و شرایط آنها ، جهت رفع مشکلات تحصیلی ، فرهنگی ، قرض و دیون مالی ، معیشت و درمان پرداخت می‌شود . شوبیری تلاش این نهاد در جهت کاهش وابستگی مددجویان به کمیته امداد را يادآور شد و گفت : عمده فعالیت‌های ما با محوریت توانمندسازی خانواده‌ها به مرحله اجرا در می آید . این مسوول تصریح کرد : کمیته امداد کرج با همکاری مردم نوعدوست و برنامه‌ریزی منظم و منسجم در راستای نهادینه کردن فرهنگ انفاق و دستگيري از نيازمندان در سطح شهرستان فعالیت می‌کند .
مديركميته امداد شهرستان کرج همچنین از مردم نیکوکار شهرستان دعوت کرد در صورت تمایل ، وجوه اهدایی خود را برای مدت معینی به امر اعطای وام قرض الحسنه به نیازمندان اختصاص و از اجر اخروی و برکت دنیوی آن بهره مند شوند . وی با تاکید بر مهاجر پذیر بودن شهرستان کرج و حجم قابل توجه نیازهای محرومان بیان کرد : اعتبارات دولتی این نهاد به تنهایی پاسخگوی مراجعات نیازمندان به کمیته امداد نیست و اين نهاد با اجراي طرح هاي مختلف فقرزدایی از جمله اکرام ، محسنین ، شفاء و ... سعي در افزايش مشاركت مردم و نهايتاً ارائه خدمات مطلوبتر به محرومان دارد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود