25 خرداد 1395
شماره خبر: 164616

پلمپ کارگاه غیرمجاز لوازم آرایشی در شهرستان نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پلمپ کارگاه غیرمجاز لوازم آرایشی در شهرستان نظرآباد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از پلمب یک کارگاه غیرمجاز تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در شهرستان نظرآباد خبر داد.
علی اکبر مختاری از پلمب یک کارگاه غیرمجاز تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با پروانه جعلی ساخت دوغ در نظرآباد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به گزارش مردمی، اداره کل تعزیرات حکومتی البرز به همراه کارشناسان معاونت غذا و دارو، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی به آدرس گزارش شده مراجعه کردند. وی افزود: این کارگاه اقدام به تولید غیرمجاز محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی از جمله ماسک مو، اکسیدان و محصولاتی از این قبیل با پروانه ساخت دوغ و برندهای خارجی با جعل بهداشت و درمان می کردند که با تشخیص شبکه بهداشت و با دستور شعبه موقتا پلمب شد.
کشف مقادیر قابل توجهی از مشروبات الکلی در کرج
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در ادامه از پلمب کارگاه غیرمجاز کارگاه تولید آبلیموی تقلبی و کشف مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی در طرح ویژه ماه مبارک رمضان در کرج خبر داد و گفت: رئیس شعبه چهارم اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز به همراه نیروی انتظامی به آدرسی که توسط گزارشات مردمی ارسال شده بود مراجعه کردند که پس از بررسی متوجه تولید غیرمجاز آبلیمو در این محل شدند.
وی در پایان بیان کرد: مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی دست ساز نیز در این محل کشف شد که واحد فوق به دستور شعبه موقتا پلمب شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود