30 خرداد 1395
شماره خبر: 164869

نقش تنوع بسته‌بندی کالاهای ایرانی در رقابت با کالاهای خارجی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نقش تنوع بسته‌بندی کالاهای ایرانی در رقابت با کالاهای خارجی


نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بر نقش تنوع بسته‌بندی کالاهای ایرانی برای رقابت با کالاهای خارجی تأکید کرد.
محمدجواد کولیوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای جلب بیشتر مشتری توجه به بسته‌بندی کالا است که بتواند تأثیرات خود را داشته باشد.
وی تأکید کرد: لذا ایجاد تنوع در بسته‌بندی محصولات باید به عنوان یک راهکار اساسی برای جلب بیشتر مشتری مورد توجه صاحبان صنایع قرار گیرد تا بتوانند در بازارهای داخلی و خارجی فروش بهتری را داشته باشند. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توجه به بسته‌بندی محصولات دارای مزیت‌های فراوانی است که باید در بخش جذب مشتری به آن توجه اساسی شود که متأسفانه در کالاهای تولیدی داخل به این موضوع کمتر اهمیت داده می‌شود. کولیوند بیان داشت: برای فروش کالا باید تمامی جوانب را در نظر گرفت که یکی از مهمترین مولفه‌ها توجه به بسته‌بندی زیبا و قابل توجه است.
وی استفاده از رنگهای متنوع و بسته‌بندی ظریف و با سلیقه را از مهمترین مسائلی دانست که می‌تواند در فروش بیشتر کالاها نقش اساسی داشته باشد. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه کردن به صنعت بسته‌بندی کالاها می‌توانیم مشتریان داخلی را نیز بیشتر کرده و همین امر می‌تواند در حمایت از کالاهای ایرانی بسیار تأثیرگذار باشد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود