3 تیر 1395
شماره خبر: 165222

نمایشگاه جهادی ولی نعمتان شب های قدر در البرز برپا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نمایشگاه جهادی ولی نعمتان شب های قدر در البرز برپا می شود


مسئول هماهنگی اردوهای جهادی قرارگاه جهادی حضرت صاحب الامر (عج) استان البرز گفت: همزمان با شب های قدر نمایشگاه جهادی ولی نعمتان در ناحیه سپاه امام حسین (ع) کرج برگزار می شود.
عبدالله دارایی افزود: این نمایشگاه همزمان با اولین شب قدر در جنب حسینیه ثارالله کانون شهید سبحانی سپاه کرج گشایش می یابد. وی به فعالیت های قرارگاه جهادی حضرت صاحب الامر (عج) استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: این قرارگاه از سال 84 فعالیت خود را متشکل از گروه های طلاب، دانشجو، دانش آموز، کارمند و اقشار آغاز کرد. وی هدف از تشکیل این قرارگاه جهادی را محرومیت زدایی در مناطق محروم عنوان کرد و گفت: این قرارگاه تا کنون در استان های البرز، گیلان، خوزستان اجرای خدمات داشته و از سال 89 تاکنون در دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری مشغول خدمات رسانی است. دارایی با اشاره به اینکه این دهستان دارای 15 روستا است، افزود: تاکنون در این دهستان فعالیت های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، علمی، اقتصاد مقاومتی، دامداری و... داشته اند. وی با بیان اینکه این قرارگاه جهت معرفی دستاوردها و فعالیت های این قرارگاه و همچنین جذب و هدایت نیروهای جدید و آشنایی آنان با فضای اردوهای جهادی، نمایشگاه ولی نعمتان را برگزار می کند، بیان داشت: جلب کمک خیرین، مردم و مشارکت آنان در فعالیت های جهادی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است. مسئول هماهنگی اردوهای جهادی قرارگاه جهادی حضرت صاحب الامر (عج) استان البرز گفت: این قرارگاه طرح 'صحاب رحمت' را در 12 عرصه خدمت رسانی ومشارکت مردمی اجرا کرده که این طرح فعالیت های عمرانی، تامین جهیزیه، بهداشت و درمان، تامین مواد درسی دانش آموزان را شامل می شود.
وی افزود: در نمایشگاه ولی نعمتان، علاوه بر دستاوردهای گروه های جهادی و نمایش تولیدات و محتوای فعالیت های گروه های جهادی در قالب عکس وفیلم، دستاوردهای طرح صحاب رحمت نیز به نمایش گذاشته می شود. دارایی اضافه کرد: پس از برگزاری این نمایشگاه و جذب نیروهای جدید، برای آشنایی این نیروها با فضای اردوهای جهادی، اردوی متمرکزی در شهریور ماه در منطقه موگویی برگزار می شود.
وی یکی دیگر از فعالیت های این قرارگاه را اعزام سادات محروم این منطقه که تاکنون به زیارت امام هشتم (ع) نرفته اند، به مشهد مقدس دانست و گفت: در دو سال پیاپی 90 نفر از سادات به این اردوی زیارتی اعزام شده اند. وی از تمام مردم و مسئولین خواست تا با بازدید از نمایشگاه ولی نعمتان ضمن آشنایی با فعالیت ها و فضای اردوهای جهادی، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند. نمایشگاه ولی نعمتان از شب 19 ماه مبارک رمضان همزمان با اولین شب قدر آغاز و تا شب 23 ماه مبارک رمضان از زمان افطار تا سحر دایر است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود