5 تیر 1395
شماره خبر: 165232

حامیان حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود و آل خلیفه سکوت کرده اند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حامیان حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود و آل خلیفه سکوت کرده اند


امام جمعه شهرستان نظرآباد اشاره به جنایات آل سعود در یمن و آل خلیفه دربحرین ، گفت: مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده اند.
حجت الاسلام علی اکبر وثوقی در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد با تسلیت فرا رسیدن روز شهادت امیرالمومنین علی (ع) افزود: حضرت علی (ع) نماد مظلومیت در تاریخ است، آن حضرت حتی از حق مسلم خود گذشت تا اسلام زنده بماند و تفرقه در میان امت اسلامی ایجاد نشود، اما متاسفانه در زمان حال مشاهده می کنیم که چطور آل سعود که در میان جوامع و امت های مسلمان تفرقه ایجاد می کند.
وی ادامه داد: حکومت نامشروع آل‌خلیفه بحرین امروز مبدل به حکومت خیانت به مردم شده است. وی گفت: مردم بحرین تقاضای معقولی دارند و می‌خواهند خودشان رای بدهند. امام جمعه شهرستان نظرآباد خاطر نشان کرد: جای تعجب دارد که چرا دولت هایی که ادعای حمایت از مظلوم را سر می دهند و خود را مدافع حقوق بشر می دانند در مقابل جنایت ها دربحرین و یمن سکوت می کنند. وثوقی افزود: درکشور بحرین شیخ سلمان به حبس محکوم می‌شود؛ رهبر معنوی این کشور سلب تابعیت می‌شود اما مجامع بین المللی ساکت می مانند. امام جمعه نظرآباد اظهار داشت: البته اقدامات آل خلیفه در بحرین شبیه حرکت‌های شاه سابق ایران است که هرچه ظلم خود را بیشتر کرد، خودش به زحمت افتاد و در نهایت فرار کرد. وثوقی با اشاره به فتوای خاخام‌های یهودی مبنی بر اینکه مسموم‌کردن آب فلسطینیان جایز است، گفت: لعنت بر مدعیان حقوق‌بشر؛ آنها آل سعود را حکومت کودک‌کش معرفی می‌کنند اما یک روزه با پول رای آنها برمی‌گردد. وی ادامه داد: این نهایت ذلت، بی هویتی و بی مبنایی است که می شود با پول یک امر انسانی را زیرپا لگدمال و یک جنایتکار را از لیست تروریست های کودک کش خارج کرد. وی گفت: مدعیان دفاع ازحقوق بشر در برابر فتوای خاخام های یهودی هم سکوت کرده اند و دم بر نمی آورند.
امام جمعه شهرستان نظرآباد با یادآوری شب‌های قدر و لزوم بهره‌گیری ازاین شب ها اظهار داشت: معلوم نیست سال آینده باشیم یا نباشیم، لذا باید از شب‌های قدر استفاده کنیم چراکه خداوند برای هر کار هزار بار پاداش در نظر گرفته است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود