8 تیر 1395
شماره خبر: 165409

طنین یاعلی شب زنده داران قدر در آسمان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طنین یاعلی شب زنده داران قدر در آسمان البرز


همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان ندای یا علی هزاران انسان مومن و روزه دار در سوگ سالروز شهادت همای رحمت امیرمومنان حضرت علی (ع) در آسمان البرز طنین انداز شد.
عاشقان و دلباختگان مولی الموحدین در دومین شب قدر با ندای الغوث الغوث خلصنامن النار یا رب و یا علی، شب را به سحر رساندند و در سوگ امام مهربانی ها و پدریتیمان عالم اشک ماتم ریختند.
مساجد، تکایا وحسینیه های استان البرز مملو از جمعیت روزه دارانی بود که در سوگ مولای مهربان خویش به عزاداری و سوگواری پرداختند. اشک و مناجات های انسان های مومن و ولایتمدار به یاد مناجات های شبانه امام علی (ع) در میان نخلستان های کوفه با خدای خود،جلوه ای خاص به شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در البرز بخشید. مردم در شهرها و روستاهای استان البرز در حالی شب را به سحر رساندند که به درگاه الهی برای پیروزی اسلام بر دل سیاه مستکبران و زورگویان عالم دست به دعا برداشتند. عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با خواندن قرآن و مناجات برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و فتح و نصرت نهایی اسلام دعا کردند. امروز نیز درسالروز شهادت مولود کعبه و شهید شب های قدر امام علی (ع) استان البرز یکپارچه سیاهپوش و عزادار است. مردم روزه دار شهرستان های کرج،ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان ،فردیس و اشتهارد استان البرز دراین روز به سوگواری و عزاداری مشغول هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود