9 تیر 1395
شماره خبر: 165516

اجرای تمهیدات ترافیکی روز قدس در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اجرای تمهیدات ترافیکی روز قدس در البرز


رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس درشهرستان های این استان خبر داد.
سرهنگ همایون شریفی روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: باتوجه به اینکه همزمان با سراسرکشور در شهرستان های استان البرز راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس برگزار می شود، ماموران راهنمایی و رانندگی بر اساس دستورالعمل به اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی خیابان ها و مناطق این استان خواهند پرداخت. وی گفت : این محدودیت ها از ساعت هفت صبح روز جمعه 11تیرماه جاری آغاز و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت. وی افزود: در تمام شهرهایی که راهپیمایی برگزار می شود، در طول مسیر راهپیمایی تردد هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع بوده و تنها خودروهای نیروی انتظامی و امدادرسان آن هم با مجوز خاص ، مجاز به تردد در این مسیرها خواهند بود. وی بیان داشت: درکلانشهر کرج مرکز استان البرز نیز در طول مسیر راهپیمایی یعنی از میدان شهدا تا مصلی کرج، ماموران راهنمایی و رانندگی از ساعت هفت صبح اجازه تردد به هیچ خودرویی را نخواهند داد. وی یادآورشد : همچنین برخی از خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی در این شهرستان مانند پل آیت الله طالقانی، تقاطع هفتم تیر به سمت بلوار بلال و میدان شهدا به سمت تقاطع حضرت امام (ره)، خیابان های منتهی به سه راه دانشکده و تقاطع های کارخانه قند و خیابان مصباح از ساعت هفت صبح روز جمعه 11 تیر ماه پایان راهپیمایی محدودیت های ترافیکی خواهند بود. شریفی خاطرنشان کرد: تردد خودروها و موتورسیکلت ها در خیابان های منتهی به مصلی یا محل های تجمع نمازگزاران در شهرستان استان البرز در این ساعت ممنوع است.وی افزود: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان البرز به ویژه اتوبوسرانی اقدام به جابه جایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد. وی گفت: تقاضای ما از مردم این است که با خودروی شخصی به محل برگزاری راهپیمایی نیایند و برای ایاب و ذهاب از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند. مسیر راهپیمایی در کرج : میدان شهدا – میدان توحید – سه راه امامزاده حسن (ع) ومصلای نماز جمعه تعیین شده است.
شهرستان فردیس : ازفلکه اول اول تا فلکه پنجم فردیس .
شهرستان ساوجبلاغ : میدان امام (ره) – خیابان امام (ره) – خیابان مصلی – مصلی نماز جمعه
شهرستان نظراباد: ازتقاطع طالقانی تا مصلی نماز جمعه
شهرستانهای اشتهارد و طالقان نیز باتوجه به حجم جمعیت محدودیت ترافیکی اعمال می شود. وی دربخش دیگری ازسخنان خود به اجراح طرح ویژه ترافیکی عید فطر در استان البرز اشاره کردو افزود: دراجرای این طرح 62تیم پلیس فعالیت می کنند. شریفی گفت : دراجرای این طرح علاوه برتیم های خودرویی 20 موتورسوار و 200 پاس پیاده عبور ومرور رانندگان را کنترل می کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود