12 تیر 1395
شماره خبر: 165673

همایش ملی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور البرز برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

همایش ملی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور البرز برگزار می شود


برگزاری همایش ملی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به دانشگاه پیام نور استان البرز سپرده شده و مسئولان این دانشگاه دیداری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج به منظور بهره مندی از نقطه نظرات وی داشتند.
رئیس و معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی امام جمعه کرج، با وی دیدار و گفت و گو کردند. نماینده ولی فقیه در استان البرز در این دیدار با تاکید بر اقدام در جهت توسعه آموزش عالی در کشور توسط دانشگاه های استان، حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری(مدّ ظلّه العالی) را لازمه این فرآیند دانست. وی با اشاره به نقش استان البرز در رشد صنعتی کشور و همچنین جمعیت بالای دانشجویی در دانشگاه های استان البرز از جمله دانشگاه پیام نور، بر استفاده مناسب از ظرفیت استان البرز در تربیت نیروهای متعهد و متخصص و مورد نیاز صنعت کشور تاکید کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی لازم است به صورت عملیاتی اقدام کنیم، تصریح کرد: کارهای مطالعاتی، پژوهشی و تحقیقی بسیاری روی این موضوع انجام ‌شده و اثرات آن به شکل دقیقی موردبررسی قرارگرفته است و دیگر زمان اجرایی کردن این اصول فرارسیده است. اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز در این دیدار پس از برشمردن جایگاه برتر آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور در بین جامعه دانشگاهی کشور و معرفی توانمندی های دانشگاه پیام نور استان البرز، از میزبانی این دانشگاه در برگزاری همایش ملّی اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل خبر داد. جلالیان تصریح کرد:جهت اجرایی شدن همایش ملی اقتصاد مقاومتی،از تمام ظرفیت ها و امکانات استان در هرچه بهتر برگزارشدن همایش بهره خواهیم برد و تعامل با مسئولین استان البرز نیز به همین منظور صورت می گیرد.
وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت واحد ها و مراکز تابعه دانشگاه پیام نور استان البرز افزود: جایگاه برتر دانشگاه پیام نور در ارائه با کیفیت خدمات علمی و آموزشی، این دانشگاه رابه یکی از کارآمدترین و مهم‌ترین مراکز توسعه کشور تبدیل کرده و اینکه ایجاد بسترهای مناسب رشد علمی کشور ازسوی دولت تدبیر و امید؛ سبب شده مراکز علمی و صنعتی کشور در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و تبدیل علم به فناوری شتاب بیشتری بگیرند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود